اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۵۱۰
حواشی به وجود آمده در لیگ دسته اول فوتسال این سوال را مطرح می‌کند که مسئولان فوتسال ما کجا هستند که پاسخگوی این مسائل باشند.
۱۶:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ورزش همیشه در هر جای دنیا یکی از اصولی‌ترین روش تندرستی و شادابی در آن جامعه است. ورزش فوتسال در ایران توانسته نظر علاقمندان زیادی را در مدت کوتاهی به خود جلب کند و در حال حاضر رشد قابل توجهی هم داشته باشد، اما متاسفانه مسئولین ورزش کشور ما به خصوص متولی این امر یعنی فدراسیون فوتبال که در راس این رشته قرار دارد توجهی به حواشی فوتسال ندارد.

هر ساله ما در بحث تیم‌های ملی و لیگ‌های،برتر،یک-2 -3 شاهد حواشی و اتفاقات ناشایستی هستیم که هیچ وقت هیچ یک از مسئولین ورزشی ما به خصوص فدراسیون فوتبال توجهی به این موضوع نداشته است.

اگر نگاه دقیقی به این رشته پرطرفدار داشته باشیم در بحث تیم های ملی بزرگسال،جوانان و امید حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا و حتی در دنیا داشته ایم و تاکنون هم توانسته‌ایم‌ این امر را به خوبی اثبات کرده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

ولی اگر نگاهی گذرا به تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم می‌بینیم،که حتی از کوچکترین امکانات ورزشی مثل لباس، سالن، کف‌پوش برخوردار نیستند. این تیم حتی نتوانسته جوایز قهرمانی سوم دنیای خود را از مسئولین فدراسیون فوتبال دریافت کند.

از این موضوع که بگذریم باید به مسابقات لیگ برسیم که همیشه از حواشی ریز و درشت رنج برده است. لیگ پر سروصدای فوتسال ایران که سال‌هاست دچار حوادث،حواشی و اتفاقات زیادی است، و هیچ وقت مسئولین فدراسیون فوتبال بخصوص کمیته فوتسال به جای راهکار و شفاف‌سازی و هماهنگی بین باشگاهها و ... پاسخگو نبوده و شاید بتوان گفت در اکثر اوقات در حال سفر همراه تیم‌های ملی مختلف هستند و گویی این حواشی را به امان خودش واگذار کرده اند.

باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های خصوصی با هزینه‌های هنگفتی وارد لیگ فوتسال می‌شوند اما وقتی حوادث و حواشی را می‌بینند یکی یکی خداحافظی و از تیم‌داری در فوتسال انصراف می‌دهند.

نزدیک به یک سال است که فوتسال ایران توسط سرپرستی اداره می‌شود و هیچ کسی هم پاسخگوی این موضوع نیست.

همین اتفاقات اخیر 2 روز قبل مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک فوتسال حوادث عجیبی رخ داده است. چرا باید مسابقات بین تیمهای سن‌ایچ ساوه با مقاومت قرچک و نفت امیدیه با آتلیه طهران قم 4 ساعت طول بکشد؟ وقتی هم سوال می‌شود می‌گویند این طبیعی است! هیچکس در کمیته فوتسال پاسخگو این موضوع نیست. به دلیل اینکه همگی در سفر تایلند هستند!

آیا حتما نیاز است که مسئولین حاضر در فوتسال همگی به همراه تیم ملی سفر کنند؟ پس وظیفه سرپرست و نماینده فدراسیون فوتبال،کادر فنی تیمهای ملی چیست؟ چه کسی باید در فوتسال برای مشکلاتی که اکنون در لیگ دسته اول اتفاق افتاده پاسخگو باشد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین