اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۵۰۵
شایعاتی مبنی بر مذاکره نایب‌رئیس امور بانوان وزارت ورزش با فریده شجاعی در حالی مطرح شده که وی تاکید دارد بعد از بازنشستگی درباره ورزش فکر خواهد کرد.
۱۶:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فریده شجاعی بعد از اختلافاتی که در زمان علی کفاشیان پیدا کرد از سمت خود به عنوان نایب‌رئیسی فوتبال بانوان کنار رفت.

وی در همان زمان در کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز عضویت داشت و با کنار رفتنش این کرسی نیز برای ایران از دست رفت. بعد از کنار رفتن شجاعی بود که تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران هم رسما تعطیل شد به طوری که در این مدت در رنکینگ فیفا هیچ جایی نداشت.

بعد از شجاعی، مجمع فدراسیون فوتبال به عرب‌عامری رأی داد، اما او هم از جنس فوتبال نبود و حضورش در این فدراسیون دوام چندانی نداشت، به طوری که اعتراض مربیان زیادی را به دنبال داشت و در نهایت نیز تصمیم گرفت برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند.

با روی کار آمدن لیلا صوفی‌زاده کار به شکل دیگری پیش رفت. اگرچه تیم‌های ملی در رده‌های مختلف کارشان را پیگیری کردند، تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد، اما بازهم حاشیه‌های فوتبال و فوتسال به پایان نرسید و نتایج ضعیف فوتبال و فوتسال در میادین مختلف نگرانی‌هایی را به وجود آورد. تیم‌های ملی ایران در رده‌های مختلف در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کردند اما هیچ کدام نتوانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

تیم ملی فوتسال بانوان نیز به تورنمنت روسیه اعزام شد و با نتایج ضعیف به ایران برگشت تا خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آماده کند. تیمی که بازیکنانش ممنوع‌المصاحبه هستند و فدراسیون هنوز تصمیمی برای تغییر کادر ندارد. تیمی که با کادری متفاوت در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی رسید، اما بعد از بازگشت به ایران کنار رفت.

در همین شرایط بود که زمزمه تغییر در بخش نایب‌رئیسی بانوان به گوش رسید.

شنیده‌ها حاکی از این است فریبا محمدیان نایب‌رئیس امور بانوان وزارت ورزش تماسی با فریده شجاعی برای بازگشت به ورزش و فوتبال داشته، اما وی در حال حاضر تمایلی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارد.

شجاعی در این باره به فارس گفت: محمدیان هنوز با من صحبتی نداشته، اما به من لطف دارد، اما من در فوتبال واقعا اذیت شدم. البته محمدیان دوست دارد من در سیستم فوتبال و یا رشته‌های دیگر باشم، اما هنوز درباره حضور در فوتبال فکر نکرده‌ام.

وی افزود: فعلا به فکر بازنشستگی هستم که تا اواخر خرداد این اتفاق رخ می‌دهد. بعد از آن فکر می‌کنم که چه کاری می‌خواهم انجام دهم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری