اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۹۳
آنچه ظاهر قضیه نشان می دهد حکایت از آن دارد که مدافع خارجی مدنظر برانکو علاقه ای به حضور در پرسپولیس ندارد.
۱۵:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از انتشار خبر حضور سعد ناطق مدافع عراقی مد نظر پرسپولیس در تیم المریخه قطر این بازیکن در تماس با مدیر برنامه ایرانی‌اش این مساله را تکذیب کرد اما همچنان حضورش در پرسپولیس هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد این بازیکن عراقی پرسپولیس را حسابی سر کار گذاشته و هر روز وعده امروز و فردا می‌دهد. الان نزدیک به یک ماه می‌شود که قرار است این بازیکن به تهران بیاید و مذاکرات نهایی‌اش را انجام دهد اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق نمی‌افتد. او یک بار به خاطر جراحی آپاندیس همراه تیم ملی کشورش به تهران نیامد و در نوبت‌های بعدی هم به خاطر بازی‌های عقب مانده باشگاهی و آسیایی نیروی هوایی از سفر به تهران سر باز زد.

ظاهرا این بازیکن در آخرین تماس با مدیر برنامه‌های ایرانی‌اش گفته هفته آینده به تهران می‌آید اما این بار هم نباید روی حرف او حساب باز کرد و ظاهرا این بازیکن هم مثل برخی بازیکنان هموطنش است که سابقه خوشی در فوتبال ایران ندارند.

گفته می‌شود با تماس‌هایی از داخل ناطق را به خاطر محرومیت و بدهی‌هایش ترسانده‌اند تا او مردد شود.

گفتنی است سعد ناطق روز دوشنبه از سری رقابت‌های ‌ای اف سی کاپ و در مرحله حذفی در ترکیب اصلی نیروی هوایی مقابل الزورا دیگر تیم عراقی حاضر در این مرحله در شهر اربیل به میدان رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
بزرگترین اشتباه پرسپولیس در نفل و انتقالات همین موضوع میتواند باشد
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری