اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۸۲
مدیر فنی استقلال تأکید کرد که هنوز صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.
۱۴:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهتاش فریبا در خصوص برد یک بر صفر استقلال مقابل العین امارات گفت: مقابل یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیا بازی می‌کردیم که در بحث مالکیت توپ جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. گروه آنالیز استقلال و همچنین اعضای کادر فنی سبک بازی العین را به‌صورت دقیق مورد ارزیابی قرار دادند و نکته مهم برای استقلال این بود که در تهران گل نخورد و سیستمی را اتخاذ کند که در ضدحملات به گل برسد. در اجرای تاکتیک بسیار درست عمل کردیم و درنهایت توانستیم برد مهمی را به‌دست بیاوریم.

وی ادامه داد: خط دفاع ما در این بازی بدون اشتباه بود و خط هافبک هم عملکرد بسیار خوبی داشت. در خط حمله نیز فشار زیادی را روی دروازه العین ایجاد کردیم و همین فشار باعث شد تا در دقیقه 91 به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنیم. از طرفی تغییرات و تعویض‌های ما هم تأثیرگذار بود.

فریبا در خصوص شانس صعود استقلال به مرحله بعدی عنوان کرد: بازیکنان در رختکن از شکست دادن العین خوشحال بودند، چون گل زدن در دقیقه 90 حتی در یک بازی معمولی هم هیجان‌انگیز است. با این حال علیرضا منصوریان به آنها تأکید کرد که 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. به نظر من هنوز صعود استقلال قطعی نیست و بازیکنان باید بازی برگشت را جدی بگیرند.

مدیر فنی استقلال گفت: بچه‌های ما ثابت کردند که با یکدیگر اختلاف فنی بالایی ندارند و امسال جزو معدود تیم‌هایی بودیم که از 21بازیکن استفاده کردیم. خوشبختانه اکثر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و این برای استقلال نکته مثبتی است. شاید مقابل العین بازی دلچسبی انجام ندادیم،‌ ولی اگر قرار بود تهاجمی بازی کنیم شاید شکست می‌خوردیم. طبیعتا 10 روز دیگر کسی یادش نمی‌آید که با چه مدلی العین را بردیم، بلکه نتیجه بسیار مهم است.

فریبا درباره دعوت نشدن کاوه رضایی به تیم ملی اظهار داشت: رضایی در این مدت چند بار بهترین بازیکن بازی‌ها شده و در بازی‌های ما هم گل زده و هم پاس گل داده است. نمی‌دانم رضایی دیگر باید چه کار کند تا به تیم ملی دعوت شود. نظر شخصی من این است که جای او در تیم ملی خالی است، ولی کی‌روش مثل تمام مربیان دنیا می‌تواند در انتخاب بازیکن فقط خودش تصمیم بگیرد. اتفاقا سیستمی که کی‌روش از آن استفاده می‌کند طوری است که کاوه می‌تواند به‌خوبی در آن جا بیفتد. طبیعتا درمورد دعوت نکردن رضایی باید کی‌روش صحبت کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فریبا
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین