اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۵۵
تیم فوتبال گسترش‌فولاد برای برپایی اردوی خارجی خود به یکی از کشورهای ترکیه یا اتریش سفر خواهد کرد.
۱۲:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از اینکه لوکا بوناچیچ سرمربی کروات برای فصل هفدهم لیگ برتر هدایت تیم فوتبال گسترش‌فولاد را بر عهده گرفت، برنامه‌های آماده‌سازی این تیم به منظور حضور پرقدرت گسترش در لیگ برتر با حضور این مربی و مدیران باشگاه مدون شده و لوکا به کرواسی بازگشت.

بر همین اساس قرار است این مربی بعد از طی یک دوره آموزشی 22 خرداد به ایران بازگشته و از همین روز تمرینات گسترش فولاد در تبریز آغاز خواهد شد.

طبق برنامه کادر فنی قرار است گسترش برای برگزاری یک اردوی خارج از کشور در تاریخ اول تیر ماه امسال به یکی از کشورهای ترکیه یا اتریش سفر کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش‌فولاد در گفت‌وگو با فارس این خبر را تائید کرد.

همچنین وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود امین حاج‌محمدی با گسترش به توافق رسیده است، گفت: با 7 بازیکن به توافق رسیده‌ایم که همگی غیرعلنی بوده و فعلا نمی‌خواهیم نام این بازیکنان را اعلام کنیم. ضمن اینکه حاج‌محمدی جزو بازیکنانی بوده که صحبت‌های اولیه در باشگاه گسترش با او انجام شده است.

به گزارش فارس، بعد از جدایی مرتضی اسدی کاپیتان گسترش و پیوستن او به صنعت نفت آبادان، تیم تبریزی در خط دفاعی خود دچار خلاء شده که به نظر می‌رسد جذب حاج‌محمدی بر همین اساس صورت گرفته باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری