اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۵۴
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:هنوز در مورد جریمه بازیکنان فولاد متقاعد نشدم و منتظر هستم تا وقتی برای صحبت به باشگاه رفتم در این مورد حرف بزنم.
۱۲:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب والی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت:مثل همه از رسانه‌ها اخبار را دنبال می‌کنم و دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است. باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی است. 2 روز قبل با یک مربی پرتغالی به توافق رسیدند که در نهایت این مسئله منتفی شد.

وی در مورد اینکه آیا تغییر مربی برای فولاد مفید است، اظهار داشت:‌ اعتقاد دارم وقتی یک سرمربی جوان را انتخاب کردند و اولین تجربه خود را پشت سر می‌گذارد و عملکرد خوبی داشته نباید تغییر کند. دلیل تصمیم باشگاه به تغییر مربی را نمی‌دانم چیست. اعتقاد دارم باید به سعداوی فرصت دوباره بدهند تا از تجربه کاری خود در سال دوم استفاده کند. هر کسی سرمربی فولاد شود نتیجه بهتر نخواهد شد چرا که هر مربی در شروع کار نیاز به فرصت دارد. در این سال‌ها که عضو فولاد بودم هر مربی که به تیم آمده حداقل فرصت دو ساله گرفته است. سعداوی چندین سال بازیکن و مربی فولاد بوده است. سوابق درخشانی در کارنامه دارد و فرزند این استان است. باشگاه فولاد باید از او حمایت کند.

والی یادآور شد: عبدالله ویسی سه سال در استقلال خوزستان کار کرد در سال اول به سختی در لیگ ماندند. در سال دوم به پلی اف رفتند و در سال سوم با استقلال خوزستان قهرمان شدند. هر کسی سرمربی شود اگر دنبال نتیجه هستند باید به او فرصت دهند. سعداوی با همه تجربه‌ای که دارد می‌تواند به فولاد کمک کند. نمی‌دانم چطور به این نتیجه رسیدند که سعداوی تغییر کند. در شرایطی که باشگاه با کسر بودجه روبرو است و مشکلات زیادی وجود دارد این تصمیم به سود تیم نیست. امسال از نظر بازیکن و امکانات نسبت به سال‌های قبل با محدودیت روبرو شدیم. این وضعیت برای سال بعد هم ادامه دارد هر مربی بیاید کارش سخت خواهد بود.

مدافع فولاد در مورد شرایط خودش خاطرنشان کرد: بعد از یک فصل سخت با توجه به فرا رسیدن تعطیلات استراحت می‌کنیم منتظر تماس باشگاه هستم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد دارد و یا اینکه قصد دارد از این تیم جدا شود، گفت: قرارداد ندارم و بازیکن آزاد هستم.از طرف من احتمال جدایی نیست. خدا شاهد است که با من تماس گرفته شد و چند پیشنهاد خوب داشتم ولی نمی‌خواهم از فولاد جدا شوم. فولاد را باشگاه خودم می‌دانم. هر زمان که تماس گرفته شود برای صحبت پیش می‌روم. تا جایی که ممکن است منتظر می‌مانم و اگر نشد باید تصمیم دیگری بگیرم.

والی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه در نهایت 15 درصد جریمه را کسر کرد، اظهار داشت: تا به الان در این مورد متعاقد نشدم و پیگیر این موضوع هستم. هر وقت به باشگاه بروم در مورد این جریمه صحبت می‌کنم نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفتند. اگر اول فصل می‌گفتند تیم سهمیه نگیرد بازیکنان جریمه می شوند این موضوع برایمان قابل هضم بود اما باشگاهی که راضی به رده هشتم است این رتبه با رتبه دهم چه فرقی دارد که بخواهند ما را جریمه کنند. این جریمه دلیل قانع کننده‌ای ندارد. اگر در اول فصل این مسئله در قرارداد قید می‌شد مشکلی نبود اما اینکه تیم هشتم نشده بخواهند جریمه کنند قابل قبول نیست. قبلا هم با علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و او گفت با هیأت مدیره در این مورد صحبت می‌کنم. امیدوارم بتوانم باشگاه را قانع کنم که این جرایم بخشیده شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری