اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۴۵
رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: از عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رضایت دارم.
۱۱:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین درباره عملکرد 5 نماینده کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: از بخش جانبازان و معلولین 2 نماینده در کلاس F56 و 3 نماینده در کلاس F57 داشتیم که در مجموع موفق به کسب 6 مدال شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه به تازگی از فصل بدنسازی خارج شدیم، انتظار می‌رفت رکوردهای ملی‌پوشان نسبت به گذشته با اُفت مواجه باشد که طبیعی است. البته ورزشکاری مانند علی محمدیاری خوب ظاهر شد و توانست به نشان طلا هم دست پیدا کند و جواد دلاکه نیز رکوردهای خوبی را به ثبت رساند و نایب قهرمان شد. در مجموع از عملکرد ملی‌پوشان در این مسابقات رضایت دارم و به مرور تا پیش از مسابقات جهانی لندن، به سطح آمادگی مطلوب خواهند رسید.

رئیس انجمن دوومیدانی گفت: به غیر از اردویی که هم اکنون ملی‌پوشان در آن حضور دارند، یک مرحله اردوی متصل به اعزام نیز به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و در این فاصله ورزشکاران طبق برنامه ارائه شده از سوی کادر فنی و زیر نظر مربیان، در شهرهای محل سکونت خود برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

وی پیرامون بازی‌های کشورهای اسلامی افزود: شرکت در هر رویداد ورزشی باعث می‌شود ملی‌پوشان ضمن کسب آمادگی بیشتر، با حریفان آشنایی پیدا کنند و این مسابقات نیز فرصت خوبی بود تا پیش از مسابقات جهانی، این ورزشکاران خود را محک بزنند. البته به دلیل اینکه کشور میزبان در مواد پرتابی و کلاس‌های F56 و F57 در دنیا صاحب نام است، به همین دلیل محدودیتی در برگزاری مسابقات دوومیدانی و کلاس‌های پزشکی ایجاد کرد تا نفرات خودش در بهترین شرایط از نظر کسب نتیجه قرار گیرند.

رضایی در پایان اعلام کرد: همانطور که قبلا اعلام شده، در آخرین روزهای اردوی تیم ملی رکوردگیری از ورزشکارانی که نام آنها در لیست شانس مجدد قرار گرفته، انجام می‌شود و پس از آن نفراتی که بتوانند به حد نصاب‌های مورد نظر دست پیدا کنند، به تیم ملی خواهند پیوست.

مسابقات جهانی دوومیدانی 2017 تیر ماه سال جاری به میزبانی کشور انگلستان و در شهر لندن برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین