اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۴۲
خیانتی که گریژمان در حال ارتکاب به آن است از دید هواداران اتلتیکومادرید قابل مقایسه با خیانت یهودا اسخریوطی است.
۱۱:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آنتوان گریژمان بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم فوتبال اتلتیکومادرید در آخرین بازی تیمش در لالیگا در آغوش سیمئونه رفت و او را بوسید.

این بوسه البته بسیار پیچیده و مبهم تفسیر شد، خبرنگار اکیپ نوشت: او با این بوسه متهم ردیف اول را به مقامات اتلتیکومادرید نشان داد و البته پروژه خیانتش را به خرس‌های جنوب مادرید کلید زد.

آس اسپانیا نوشت: گریژمان را چگونه باور کنیم؟ کدام چهره او را می‌شود قبول کرد و به رسمیت شناخت؟ او 4 ساعت پس از این بوسه، در برنامه ملی فرانسه از رفتنش به منچستریونایتد سخن گفت؟ او این روزها یهودای فوتبال شده است!

بنا بر باور مسیحیان، یهودا، یکی از دوازده حواری مسیح، با دریافت سی سکه نقره رشوه او را به حاکمان یهودی رم نشان داد. آنان نیز عیسی را به شیوه دردناکی به صلیب کشیدند. در کتاب مقدس و در انجیل متی درباره یهودا گفته شده است که وی با شتاب از این عمل خود پوزش خواست و پس از بازگرداندن سی سکه نقره، خود را حلق‌آویز کرد.

نزدیک به دو هزار سال است که نام «یهودا»، سی سکه نقره پاداش وی، و بوسه‌ای که به عیسی داد تا خود و عیسی را به سربازان رومی بشناساند، به‌عنوان نمادهای خیانت در فرهنگ غرب مطرح است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری