اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۲۴
سرپرست نایب رئیس بانوان کاراته گفت:‌ در برخی از اوزان باید بازنگری شود تا دلیل عدم کسب مدال در باکو مشخص شود.
۰۴:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| افسانه باقری در گفت‌وگویی، در مورد نتایج کسب شده توسط تیم ملی کاراته بانوان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی خیلی خوب کار کردند، متاسفانه یکسری مسائل در مسابقات رخ داد که روی نتایج تأثیر گذاشت. به هر حال بانوان ما می‌توانستند بهتر از این نتیجه کسب کنند، اما مسائلی که در طول مسابقات رخ داد باعث شد که نتوانیم بهتر از این نتیجه کسب کنیم. به عنوان مثال رزیتا علی‌پور با آسیب‌ دیدگی که برای او در طول مسابقات رخ داد نتوانست مدال طلا را کسب کند. پارگی لب و شکستگی انگشت او؛ باعث شد که شرایط برای علیپور در طول مسابقات خیلی مناسب نباشد؛ واقعاً دلم برای او در این مسابقات سوخت. او مدال بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرد، اما حق علی‌پور مدال طلا بود. در کل بچه‌ها می‌توانستند بهتر از این کار کنند.

وی در مورد اینکه برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا تغییراتی در کادر فنی بانوان ایجاد خواهد شد یا خیر، گفت: ما تا مسابقات قهرمانی آسیا هیچ تغییراتی نخواهیم داشت و پس از برگزاری انتخابی تیم ملی بلافاصله با برنامه‌ریزی که انجام شده اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد.

باقری در ادامه در مورد برگزاری مسابقات کاتا، گفت: مسابقات انتخاباتی کاتای انفرادی بزرگسالان بین مهسا افسانه و نگین باقری به دلیل مصدومیتی که برای باقری رخ داده به روز 17 خردادماه موکول شده است. به هر حال دلیل تغییر در زمان برگزاری انتخاباتی کاتای انفرادی با تصمیم مسئولان فدراسیون بوده و است. این رقابت‌ها روز 17 خرداد برگزار خواهد شد. البته هر دو کاتارو نیز با زمان برگزاری مسابقات موافقت کردند. افسانه نیز اعلام کرده که با زمانی که مسئولان فدراسیون برای برگزاری انتخابات اعلام کرده‌اند، هیچ مخالفتی ندارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا چیست، اظهار داشت: هیچ چیزی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، همه چیز به شرایط برگزاری مسابقات بستگی دارد. به هر حال شرایط مسابقات با هم تفاوت دارد. قرعه‌ها و عوامل دیگری که در مسابقات رخ می‌دهد قطعا در کسب نتیجه تأثیرگذار است بچه‌های ما خیلی خوب هستند. ما در بانوان می‌توانیم مدال‌های بیشتری را کسب کنیم. البته در برخی از اوزان باید بازنگری شود تا دلیل عدم کسب مدال در باکو مشخص شود. کادر فنی در انتخابی‌ها باید به این نکات توجه داشته باشد.

وی در واکنش به این سؤال که گویا خوشبختانه مصدومیت عباسعلی رفع شده و او نیز برای حضور در مسابقات انتخابی اعلام آمادگی کرده است، گفت: خدا را شکر می‌‌کینم مصدومیت عباسعلی رفع شده و او روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده و برای حضور در مسابقات انتخاباتی ملی اعلام کرده است.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری