اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۹۷
مذاکرات برای بازگرداندن مدافع ملی پوش به استقلال نتیجه داد تا جایی که طرفداران این تیم می توانند منتظر ورود خریدی پرسرو صدا به تیم باشند.
۲۱:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پژمان منتظری از همان روزهای ابتدایی حضور منصوریان روی نیمکت رهبری استقلال به یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی سرمربی آبی ها تبدیل شد اما مدافع ملی پوش که همواره رابطه نزدیکی با منصوریان داشت ترجیح داد یک فصل دیگر در الاهلی ماندنی شود تا استقلالی ها بالاجبار به سراغ لئوناردو پادووانی بروند.

با گذشت یک فصل و اتمام قرارداد منتظری با الاهلی بار دیگر منصوریان نام این بازیکن باتجربه و تاثیرگذار را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داد با این تفاوت که خود شخصا مذاکره با پژمان را در دستور کار قرار داد و حتی در سفر به دوحه برای بازی با التعاون نیز نزدیک به دو ساعت با این بازیکن به صورت محرمانه مذاکره کرد.

در آن مقطع الاهلی هم با شرط و شروطی خواستار تمدید قرارداد منتظری برای یک فصل دیگر به عنوان تنها خارجی مد نظر از فصل قبل ارائه داد که همین امر کمی روند مذاکرات استقلال با این مدافع را مختل کرد اما با گذشت چند هفته خبر می رسد پیگیری های منصوریان و همین طور بن بست در مذاکرات با الاهلی منتظری را در یک قدمی امضا قرارداد دوساله با استقلال و تصاحب دوباره پیراهن شماره 33 آبی های پایتخت قرار داده است.

اتفاقی که با قطعی شدن آن منصوریان را به آرزویش می رساند چون ورود منتظری همین طور حفظ پادووانی و رابسون این اجازه را به او می دهد تا از دژ دفاعی سه نفره همچون دژ دفاعی یوونتوس در لیگ هفدهم بهره ببرد. منصوریان که بارها مدعی شد در حال مطالعه دقیق روی ساختار تدافعی یوونتوس است با بازگرداندن منتظری قصد دارد فصل بعد با سه دفاع تیمش را آرایش کرده و با این تغییر چیدمان هم در فاز تدافعی هم در فاز تهاجمی تغییرات کلی در استقلال ایجاد کند بلکه مسیر قهرمانی و کسب جام هموار شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین