اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۹۰
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم محروم شدن هواداران ما دیگر تکرار نشود.
۲۰:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تاج در حاشیه دیدار پرسپولیس و لخویا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تنها امتیاز ما حضور هواداران است. متاسفانه در ورزشگاه هیچ خبری نیست در شرایطی که چند دقیقه از بازی گذشته است. امیدوارم روزی همه به سمتی برویم که این محروم شدن هواداران تبدیل به یک تهدید نشود. جلسات مختلفی گذاشتیم و همه نشستیم فکر کردیم تا ببینیم چه تصمیماتی می‌شود گرفت. این اتفاق رخ داده و امیدوارم دیگر تکرار نشود. باید ابعاد این موضوع را شناسایی کنیم.

وی افزود: یک بار این اتفاق افتاد و دیگر نباید اجازه تکرار آن را بدهیم. نباید این مسئله به یک رویه تبدیل شود. امیدواریم دیگر برگزاری بازی بدون هوادار تکرار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس و استقلال بیشترین هوادار را دارد و برگزاری بازی بدون هوادار نوعی اعتبار مسابقات را زیر سؤال می‌برد و به نظر یک کار احمقانه می‌آید، عنوان کرد: ما روند قانونی برای جلوگیری از این محرومیت را دنبال کردیم. یک بار نامه‌ای برای تعلیق آمد که این مسئله را اعلام کردیم ولی جدی نگرفتیم. باید مراقب باشیم چرا که اوضاع خوب نیست. ممکن است این رای تکرار شود. خوشبختانه در بازی دیروز استقلال مشکلی به وجود نیامد. تشویق‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانند کف بزنند، هورا بکشند و کارهای مختلفی انجام دهند اما اینکه فشفشه دست بگیرند و ترقه کنار داور بیندازند تبعاتی در پیش دارد.

تاج در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه در بازی دیروز استقلال چند ناظر حضور داشت، گفت: بازی دیروز دو ناظر داشت. این ناظرها دو وظیفه داشتند که به کار خود رسیدگی کردند. یکی از ناظرها ملیت قرقیزستانی داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت محسن فروزان خاطرنشان کرد: حکم محرومیت فروزان را ندیدم باید این حکم را نگاه کنم تا ببینم شرایط به چه شکلی است. ولی او قطعا حق اعتراض دارد و می‌تواند اعتراضش را انجام دهد. 

تاج در مورد برنامه‌های فدراسیون گفت: تیم ملی برنامه‌های مناسبی دارد. یک بازی دوستانه خوب در پیش داریم و سپس باید به مصاف ازبکستان برویم. 22 خرداد هم مراسم تجلیل از زحمات رؤسای سابق فدراسیون را داریم که برای اولین بار انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین