اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۸۸
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که مهدی رحمتی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.
۲۰:۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از برتری مقابل العین امارات از ساعت 18 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار برگشت مقابل نماینده امارات پیگیری کرد.

* امید ابراهیمی و خسرو حیدری غایبان تمرین امروز تیم استقلال بودند.

* مهدی رحمتی امروز با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. این بازیکن که در جریان دیدار روز گذشته استقلال مقابل العین در چند نوبت با آسیب‌دیدگی روبرو شد، امروز به کلینیک رفت و به همین علت در تمرین عصر امروز با لباس شخصی حضور پیدا کرد، البته کاپیتان استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در بازی برگشت مقابل العین ندارد.

* پیش از شروع تمرین امروز، علیرضا منصوریان بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 15 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. در این لحظه سرمربی استقلال وقتی متوجه شد، فرشید اسماعیلی مشغول گفت‌و‌گو با یکی از بازیکنان است، او را از سایرین جدا کرد و از او خواست برود و به روی نیمکت بنشیند. در ادامه منصوریان و رحمتی برای دقایقی روی نیمکت با این بازیکن صحبت کردند.

* داریوش یزدی مدافع سابق تیم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران که با علیرضا منصوریان همبازی بود امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و در کنار وی به مرور خاطرات پرداخت.

* مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان برای دقایقی با منصوریان گفت‌وگو کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و بعد از ریکاوری بازیکنان اصلی راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون‌تیمی بازی کردند که سرمربی تیم استقلال روی ارسال از جناحین و دقت بازیکنان در پاس‌ها تأکید داشت.

* تمرین فردای تیم فوتبال استقلال تعطیل است و بازیکنان از روز پنجشنبه برای دیدار با العین مجدداً تمرینات آماده‌سازی را پیگیری خواهند کرد.

*چند هوادار از بوشهر خود را به تهران رسانده و با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته بود 1400 کیلومتر به عشق استقلال، آن بنر را به منصوریان نشان دادند و سرمربی استقلال با چهره خندان برای آن‌ها دست تکان داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه هفته آینده در امارات از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران بازی برگشت مقابل العین را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری