اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۶۸
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفـت: مشکلی برای تمدید قرارداد با سینا عشوری نیست و با توجه به اینکه این بازیکن به باشگاه دیگری نرفته می‌تواند برای تیم بازی کند.
۱۸:۴۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت باشگاه تراکتورسازی و اینکه به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد، گفت: قسمت این بود که به عنوان سرپرست در تراکتورسازی حاضر شوم. وقتی این پیشنهاد به من داده شد با توجه به علاقه‌ای که به تراکتورسازی داشتم و به خاطر احترام به مصطفی آجورلو این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی افزود: به‌شخصی پیشرفتم را مدیون تراکتورسازی هستم. سال‌هاست در این تیم فعالیت می‌کنم و هر وقت در جایی به من نیاز بوده با جان‌ودل خدمت کردم. سال قبل به عنوان سرمربی تیم امید و مدیر پایه انتخاب شدم و با دستور آجورلو برای اولین بار در این بخش خدمت کردم. اکنون هم با توجه به وضعیت حساس باشگاه، این مسئله را قبول کردم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد انتخاب مربی عنوان کرد: آجورلو با سه، چهار گزینه مختلف صحبت می‌کند و از آنها برنامه گرفته است، به‌زودی سرمربی تیم مشخص می‌شود. باشگاه با مطالعه جلو می‌رود، مربی انتخاب می‌کنیم که مورد رضایت هواداران و کارشناسان باشد و بتواند تیم را به‌خوبی هدایت کند.

محمودی در رابطه با وضعیت سعید آقایی اظهار داشت: آقایی چکی در اختیار باشگاه گسترش فولاد گذاشته و به همین خاطر نمی‌تواند هرجایی برود. به همین خاطر باید رضایت گسترش فولاد را بگیرد. با توجه به اینکه آقایی در تراکتورسازی رشد کرده و به خاطر نگاه مثبتی که زنوزی مالک باشگاه گسترش به تراکتورسازی دارد و آنها همیشه با ما همکاری کرده‌اند،‌نامه‌ای به باشگاه گسترش زدیم و خواستار همکاری با باشگاه برای تمدید قرارداد با آقایی شدیم. امیدواریم بتوانیم رضایت گسترشی‌ها را جلب کنیم تا آقایی سال بعد هم در تراکتورسازی بماند.

وی در رابطه با وضعیت سینا عشوری خاطرنشان کرد: عشوری سال قبل بازیکن تراکتورسازی بود اما به خاطر مصدومیت نامش از لیست خارج شد. با این وجود با توجه به اینکه این بازیکن در تیم دیگری بازی نکرده، امیدواریم او بتواند از همان ابتدای فصل در تیم بازی کند و مشکلی به وجود نیاید. در این مورد از فدراسیون هم استعلام گرفتیم تا ببینیم آیا منعی هست یا نه.

سرپرست تراکتورسازی درمورد وضعیت مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان اظهار داشت: با این بازیکنان صحبت کردیم، آنها مهره‌های تأثیرگذار تیم هستند و باشگاه را خانه خود می‌دانند. زحمات زیادی توسط این بازیکنان ارزشمند کشیده شده و آنها علاقه دارند همچنان در خدمت باشگاه‌شان باشند. تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

محمودی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت محمدرضا اخباری گفت: در مورد اخباری به باشگاه سایپا نامه زدیم و گفتیم با توجه به منع تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات خواستار ادامه همکاری با این بازیکن هستیم. فکر می‌کنم سایپا به خاطر شرایط تراکتورسازی با ما همکاری کند تا بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی درمورد وضعیت فرزاد حاتمی عنوان کرد: با حاتمی صحبت کردیم و امیدواریم بتوانیم این بازیکن را هم حفظ کنیم. مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

سرپرست تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: سعی باشگاه بر این است تا همه مهره‌های خوب و تأثیرگذار تیم را حفظ کند. کرار جاسم و لوسیانو ادینیو بازیکنان خارجی بودند و نمی‌خواستند در تیم بمانند، اما ما هرطورشده سایر بازیکنان موردنظرمان را حفظ می‌کنیم تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین