اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۶۴
مجید مرتضایی که بیش از ۴ سال هدایت تیم فوتسال فرش آرا را در لیگ برتر بر عهده داشت با وجود حمایت از وی برای ادامه فعالیتش در سال در نهایت از این تیم جدا شد.
۱۶:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا که بیش از 4 سال هدایت این تیم را در لیگ برتر بر عهده داشت، اگر چه هیات مدیره بر ادامه فعالیت وی در سال جدید تاکید داشت، اما در نهایت از فرش آرا جدا شد.

مرتضایی با توجه به حضور چندین ساله خود و موفقیت هایش در پشتوانه سازی برای باشگاه، تصمیم داشت که در دور تازه لیگ برتر چند بازیکن جدید را به بازیکنان سال گذشته خود اضافه کند.

در جلسه‌ای مشترک، مرتضایی از مدیر عامل باشگاه و هیات مدیره درخواست کرد که بر مبنای توقع هواداران و مسئولان، بتواند چند بازیکن درجه اول را به جوانان خود اضافه کند تا بتواند فرش آرا را از رده های میانی جدول جدا و در رده های بالاتری قرار دهد.

هیات مدیره هم خواسته های او را به حق و منطقی دانست، اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، امکان فراهم آوردن این شرایط را نداشت تا ابزار لازم را برای پیشرفت تیم و ایشان فراهم سازد و در نهایت این اتفاق منجر به جدایی مجید مرتضایی و قطع همکاری دو طرفه او با تیم فوتسال فرش آرا شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین