اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۴۹
ناصر شفق مدعی است که مستنداتی پیرامون مالکیت این باشگاه در اختیار دارد و باید دید آیا برای این کار اقامه دعوا می‌کند یا خیر.
۱۷:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خبر تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی تبریز از روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شده است. با این وجود به نظر‌می‌رسد انتشار این خبر بیشتر به یک اتفاق تبلیغاتی شباهت داشته باشد، چراکه در حال حاضر مدعی جدیدی برای مالکیت باشگاه تراکتورسازی مطرح شده و این موضوع فراتر از تغییرات مدیریتی است!

ناصر شفق که سابقه مدیریت در برخی از باشگاه‌های فوتبال ایران ازجمله تراکتورسازی تبریز را داشته، مدعی است که مستنداتی پیرامون مالکیت این باشگاه در اختیار دارد و در جلسات مشترک با برخی از مدیران سابق این باشگاه به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای بازگشت به تبریز است.

با این وجود به نظر می‌رسد ادعای حقوقی ناصر شفق باید در مراجع ذیصلاح مورد ارزیابی قرار گیرد. حال اینکه آجورلو مدیرعامل فعلی باشگاه تراکتورسازی منتخب اعضای هیئت‌مدیره است و هیئت‌مدیره نیز از سوی مجمع عالی باشگاه تراکتورسازی برگزیده می‌شود.

در صورتی که طبق ادعای شفق، او مالکیت این باشگاه را در اختیار داشته باشد، مجمع، هیئت‌مدیره و کلیه ساختار مدیریتی باشگاه غیر قانونی بوده و باید دگرگون شود که این موضوع تنها به تغییر مدیرعامل محدود نخواهد شد.

از سوی دیگر، مراحل واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز با تصمیم مالک باشگاه صورت می‌گیرد که طبیعتاً شفق باید برای اثبات مستندات خودش علیه مالک فعلی، اقامه دعوا کند و در صورت اثبات ادعای او، با ارائه مدارک نسبت به تشکیل مجمع، هیئت‌مدیره جدید و همچنین انتخاب مدیرعامل مورد نظر خودش اقدام کند. در واقع در ماجرای مالکیت باشگاه تراکتورسازی، شفق تقابلی با آجورلو نخواهد داشت، چرا که مدیرعامل فعلی این باشگاه ادعای مالکیت نداشته، بلکه بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره منتخب از سوی مالک به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است. شفق نیز برای تصاحب باشگاه تراکتورسازی باید به دنبال ورود از طریق روش‌های قانونی باشد.

پیش از این ادعای مالکیت در خصوص باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و ابومسلم نیز مطرح شده بود که مدعیان با مراجعه به مراجع قضایی در این خصوص اقامه دعوا کردند، اما در خصوص باشگاه تراکتورسازی تبریز با توجه به ساختار موجود و اتفاقات سال‌های اخیر باید دید این ادعا به سرانجام می‌رسد یا خیر.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری