اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۱۶
سالن شهید افراسیابی تهران به دلیل بی‌توجهی مسئولان فدراسیون جودو به دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بازگشت.
۱۴:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سالن شهید افراسیابی تهران که در دوران ریاست سعیدلو در سازمان تربیت بدنی به فدراسیون جودو واگذار شده بود پس از سال‌ها به دلیل بی‌توجهی مسئولان فدراسیون جودو به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شد.

سالن شهید افراسیابی تهران به دلیل برگزاری لیگ‌های جودو محل تمرین تیم‌های ملی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در بخش‌های مختلف مهمترین پایگاه جودوی ایران محسوب می‌شد که متأسفانه با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون جودو این شرکت به دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بازگشت.

طبق شنیده‌ها خبرها حاکی از آن است که سلطانی‌فر وزیر ورزش وجوانان پس از بازدید از این محل به دلیل شرایط نامساعدی که این سالن داشته دستور داده این سالن به شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی سپرده شود.

گویا این سالن حیات خلوت برخی از افراد بوده که مدیریت آنجا بر عهده یکی از اقوام نزدیک رئیس فدراسیون بوده و آرام آرام تبدیل به یک سالن متروکه شده بود که وزیر ورزش و جوانان در یک تصمیم کاملاً منطقی این سالن را از فدراسیون جودو پس گرفت. به هر حال سالن بزرگی مثل شهید افراسیابی تهران می‌تواند پس از بازسازی در اختیار رشته‌هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال، کاراته و ... قرار بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین