اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۱۲
ناظر مسابقه فوتسال نفت امیدیه و آتلیه طهران قم گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید از سال آینده چاره‌ای کنند.
۱۴:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی هنروری در گفت‌وگویی در مورد اتفاقات و حواشی به وجود آمده در مرحله پلی ‌آف لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های نفت امیدیه و آتلیه طهران قم گفت: این بازی هم همانند دیگر مسابقات اهمیت داشت و حساس بود اما به دلیل حساسیت زیاد تیم ها و صعود به لیگ برتر این حساسیت به تماشاگران انتقال پیدا کرد.

وی ادامه داد: این حساسیتها و استرس موجب شد که تماشاگران با پرتاب بطری آب در حین بازی ما را مجبور کنبد که بازی را قطع کنیم و به دلیل تکرار پرتاب بطری آب و حساسیت از نتایج بازی دیگر همزمان در 4 دقیقه به پایان بازی ما مجبور شدیم تماشاگران را از سالن مسابقه خارج کنیم.

نماینده فدراسیون فوتبال همچنین در مورد ادعای تیم سن ایچ ساوه که در این بازی تبانی شده گفت: درست است 2 گل پیروزی آتلیه قم در دقایق پایانی و بعد از خروج تماشاگران به دست ‌آمد،اما فکر نکنم تبانی صورت گرفته باشد،این اتفاقات در فوتسال ایران طبیعی است،به دلیل اینکه در هیچ جای دنیا بازی همزمان به این صورت برگزار نمی شود و یک بازی 40 دقیقه‌ای 3/5 ساعت طول نمی‌کشد.

وی همچنین گفت: از نظر قانونی باید این 2 مسابقه تعطیل می‌شد،به نظر من فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال از سال آینده باید چاره‌ای کنند یا 2 تیم مسقیم به لیگ برتر صعود کنند یا بازیهای پلی‌‌آف را در شهرهای بی طرف برگزار کنند، و اگر این موضوع حل نشود این اتفاقات مجددا تکرار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری