اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۳۱۱
ملی‌پوش والیبال بانوان امید ایران گفت: ما در مرحله مقدماتی مالزی را بردیم، اما در بازی آخر مقابل این تیم از نظر روانی خسته بودیم و شکست خوردیم.
۱۴:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آیتک سلامت در گفت‌وگویی، درباره عنوان هشتمی ایران در مسابقات زیر 23 سال بانوان آسیا اظهار داشت: ما 2 مسابقه اول را خیلی خوب بازی کردیم و امیدوارانه پیش رفتیم. مشکل جسمی هم نداشتیم، اما مقابل تیمی که در بازی اول 3 بر صفر پیروز شده بود، در بازی آخر 3 بر 2 شکست خوردیم.

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران افزود: فکر می‌کنم مهمترین مشکل تیم‌های ایرانی روحی و روانی است. بانوان ما اعتماد به نفس و خودباوری ندارند. از طرفی ما فقط یک ماه با هم تمرین کرده بودیم. وقتی به بازی آخر رسیدیم واقعا خسته بودیم، اما بیشتر از خستگی مسئله روانی بازیکنان مطرح بود.

سلامت در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد حضور یک روانشناس در کنار تیم ملی ضروری است، عنوان کرد: با توجه به اینکه سرمربی تیم در لیگ برتر روانشناس داشت فکر می‌کردیم که در این دوره با ما روانشناس اعزام کنند، اما نکته‌ای که باید بگویم این است که تنها کسی که می‌تواند به ما کمک کند خودمان هستیم. همه ما تلاش کردیم و تمام توان‌مان را به کار بردیم، اما حریفان ما سالهاست کنار هم کار می‌کنند و همیشه در حال کسب تجربه هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری