اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۷۳
مربی تیم گسترش فولاد با تاکید بر اینکه هیچ بازیکنی را به زور در این تیم نگه نمی‌دارند به عنوان پیشکسوت استقلال، پیروزی این تیم مقابل العین امارات را زیرکانه خواند.
۰۹:۵۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ستار همدانی درباره حضورش در تیم گسترش فولاد، اظهار داشت: گسترش فولاد یک باشگاه خصوصی است که توسط یک خیّر که به فوتبال ایران خدمت می‌کند، اداره می‌شود. باشگاه گسترش فولاد ساختار و امکانات خیلی خوبی دارد که ما هم تلاش می‌کنیم از این امکانات استفاده کنیم. گسترش فولاد هم از نظر تیمی و هم از نظر نفراتی، وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: امسال هدف اول ما این است که در تبریز جوان‌گرایی کنیم و به جوانانی که استعداد دارند، بها بدهیم. سیاست باشگاه گسترش فولاد هم در سال‌های گذشته همین بود. با توجه به صحبت‌هایی که میان مدیریت باشگاه و شخص لوکا بوناچیچ انجام شده، قرار است امسال هم به جوان‌گرایی‌ در گسترش فولاد ادامه بدهیم.

مربی تیم گسترش فولاد، این باشگاه را مجموعه‌ای منضبط دانست و خاطرنشان کرد: روحیه من، روحیه قهرمانی است. در زمان بازیگری هم همین جاه‌طلبی را داشتم و خدا را شکر لوکا هم رفتار شجاعانه‌ای دارد. ما دنبال میانه‌رو بودن نیستیم و می‌خواهیم با یک برنامه‌ریزی خوب، تیمی شجاع و هدفمند را راهی لیگ برتر کنیم. در باشگاهی مثل گسترش فولاد که همه جایگاه خودشان را می‌شناسند و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد، کار کردن راحت است.

همدانی با اشاره به وضعیت داریوش شجاعیان برای جدایی از گسترش فولاد، گفت: شجاعیان 2 سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد. اگر قرار باشد او به تیم دیگری برود، باید باشگاه به باشگاه صحبت کنند و این‌طور نیست که خود این بازیکن با استقلال، پرسپولیس و یا سایر تیم‌ها صحبت کند و از گسترش فولاد جدا شود. ما اصلاً برای نگه داشتن هیچ‌کس اصرار نداریم و کسانی که دل‌شان با تیم نباشد اگر جدا شوند بهتر است.

پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی این تیم مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما ای کاش علیرضا منصوریان این ترکیب را در امارات به کار می‌گرفت و بی‌محاباتر حمله می‌کرد. در مجموع استقلال برد زیرکانه‌ای را کسب کرد اما بازی به دلیل حساسیت مرحله حذفی چندان لذت‌بخش نبود.

وی تصریح کرد: با این نتیجه نیاز است استقلال در بازی برگشت بسته‌تر بازی کند و از برتری خود حفاظت کند. آنچه مسلم است العین تیم بسیار خطرناکی است و از بازیکنان بسیار خوبی نیز برخوردار است. در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند و استقلال با بستن راه‌های نفوذ این بازیکنان به خوبی ارتباط خط هافبک و حمله این تیم را قطع کرده بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: منصوریان با قرار دادن سید مجید حسینی در میانه میدان و یارگیری من تو من با عبدالرحمان به خوبی این بازیکن را مهار کرده بود و خدا را شکر به یک برد زیرکانه نیز دست یافت. من اعتقاد دارم این العین را می‌شد را بهتر برد اما مربیگری سلیقه‌ای است و به نظر منصوریان، استقلال نیاز داشت با این سبک بازی کند. خوشحالم از اینکه دل هواداران استقلال با این پیروزی شاد شد.

وی یادآور شد: مزیت برد یک بر صفر استقلال این بود که گلی دریافت نکرد و از این حیثت می‌توان به بازی برگشت امیدوار بود. در بازی‌های خانگی مهم این است گل دریافت نکنید که این مهم در این بازی اتفاق افتاد.

همدانی در خصوص اخراج فرشید اسماعیلی و غیبت این بازیکن در دیدار برگشت عنوان کرد: انشاالله که امید ابراهیمی و حتی امید نورافکن تا دیدار برگشت شرایط همراهی استقلال را داشته باشند و غیبت اسماعیلی احساس نشود. فرشید اسماعیلی در دیدار با العین بسیار زحمت‌ کشید . هنر منصوریان در استقلال این بوده که توانسته تمام بازیکنان را با انگیزه نگه دارد و این نفرات نیز مترصد فرصت برای نشان دادن توانایی خود هستند. امیدوارم با جوانان خوبی که استقلال دارد غیبت اسماعیلی احساس نشود.

وی در خصوص شانس صعود استقلال خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم عدم دریافت گل مهمترین مزیت برد استقلال بود و این مسئله مهمی در دیدارهای رو در رو است. استقلال باید در امارات ابتدا به دنبال گل نخوردن باشد و در صورت امکان گلزنی کند تا شانس خود را افزایش بدهد . اعتقاد من این است استقلال پتانسیل صعود از این مرحله را دارد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری