اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۴۹
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از ابتدا مبنای کارمان را روی انجام دو کلین‌شیت گذاشتیم که خوشبختانه در یک بازی این کار را انجام دادیم.
۲۳:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خسرو حیدری بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل العین امارات گفت: در مسابقاتی که به صورت رفت و برگشت بازی می‌شود، باید از دیدارهای خانگی نهایت استفاده را برد. بازی سختی در امارات پیش رو داریم، جا دارد از هواداران بابت حضورشان در ورزشگاه تشکر کنم، آنها در یک روز وسط هفته سنگ تمام گذاشتند و نمی‌شد آنها را تنها گذاشت.

وی در مورد اینکه آیا پیروزی یک بر صفر اندوخته خوبی‌است،‌ اظهار داشت:‌ اگر یک گل دیگر می‌زدیم، عالی می‌شد. مبنای ما از اول انجام دو کلین‌شیت بود که خدا را شکر این اتفاق برای بازی رفت افتاد. باید در دیدار برگشت هم همین کار را کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به سوالی در مورد غیبت امید نورافکن و امید ابراهیمی گفت: چند مهره خوب‌مان را در اختیار نداشتیم. ووریا غفوری، علی قربانی و یکی‌، دو تن دیگر هم حضور نداشتند. بازیکنانی مثل حقدوست با تجربه کمتر به میدان رفتند اما عملکرد بدی نداشتند. برای صعود نیاز به بازی هوشمندانه داریم.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه تیمی مثل العین با جت اختصاصی سفر می‌کند و در مقابل امکانات تیم‌های ایرانی بسیار کم است، گفت: آنها پولدار هستند، قیمت دو مهاجم حریف به اندازه کل لیگ ایران بود. آنها امکانات دارند اما غیرت ایرانی در بسیاری از مواقع به این مسئله چربیده است، بازی ایران ـ استرالیا سرآمد این مسئله است.

وی درمورد احتمال رویارویی استقلال با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تمام فکر و ذهنمان به صعود در آسیا است، فرقی نمی‌کند با کدام تیم روبرو می‌شویم. بعد از این بازی باید با یک تیم قوی‌تر در مرحله بعدی، شرکت کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری