اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۶۹
سرمربی فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت:چقدر این ورزش کثیف شده ، دروغ ریاکاری جای ورزش را گرفته است، مالک باشگاه دیگر قصد تیم داری در لیگ برتر فوتسال ندارد.
۲۰:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از 25 هفته برگزاری لیگ دسته اول فوتسال در مرحله پلی اف دیروز عصر تیم های سن ایچ ساوه با مقاومت قرچک و نفت امیدیه با آتلیه طهران قم مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم های مقاومت قرچک و ‌آتلیه طهران قم به لیگ برتر صعود کردند.

اما روز گذشته بازی تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک کم بی حاشیه نبوده است. این بازی به دلیل حواشی متعددی که داشت ۴ ساعت به طول انجامیده است!

رضا عقابی در گفت‌وگویی در مورد بازی‌ دیروز خود مقابل مقاومت قرچک در مرحله پلی ‌آف لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: من برای خودم متأسفم که چرا 15 سال از عمر خودم را صرف مربیگری در فوتسال و آموزش به جوانان کردم. به نظر من در کل دیروز ما نباختیم، بلکه فوتسال ایران باخت.

وی گفت: در جایی که صحبت از اخلاق،رفتار جوانمردی،پهلوان‌منشی است، چرا باید این اتفاقات صورت گیرد. این‌قدر حرکات دیروز کثیف و ناشایست بود که تاکنون در این 15 سالی که در ورزش بودم هرگز ندیدم.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: ما دیروز تمام سعی و تلاش خود را کردیم که با اختلاف 5 گل پیروز شویم که دیگر احتیاجی به نتایج بازیها نداشته باشیم،ولی متأسفانه شنیدیم که عده‌ای گفته‌اند سن‌ایچ ساوه با مقاومت تبانی کرده،.کدام عقل سالم این را می‌پذیرد، تیمی که در حال صعود به لیگ برتر است این کار را انجام می‌دهد؟

وی همچنین اظهار داشت: در کجای قانون آمده که ناظر بازی می‌تواند در بازی‌های همزمان در صورتی که یک بازی به هر دلیلی قطع شود، بازی دیگر را هم تعطیل کند؟

عقابی ادامه داد: آیا شما دیده‌اید که یک بازی فوتسال 4 ساعت ادامه داشته باشد؟ در صورتیکه باید 40 دقیقه تمام شود،چگونه می‌شود در یک دقیقه به پایان بازی همه تماشاگران را از سالن بیرون کنند و در همان یک دقیقه تیمی که دو برصفر جلو بوده، در 47 ثانیه بازی را ۳ بر ۲ واگذار کند؟منظور من به بازی نفت امیدیه و آتلیه طهران قم است. بروید ببیند چه اتفاقاتی افتاده است.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه ادامه داد: چرا کمیته فوتسال و ناظر بازی با احساسات مردم ساوه و تماشاگران بازی کردند؟ این ننگ همیشه بر پیشانی مسئولان برگزاری کمیته فوتسال،و 2 تیم نفت امیدیه و ‌آتلیه طهران قم باقی می‌ماند. شما اگر تمام بازی‌های نفت امیدیه را تماشا کنید، آنان هرگز در 47 ثانیه و یا حتی در40 دقیقه هم به سختی در خانه گل دریافت می‌کردند.

وی در آخر گفت: چقدر ورزش کثیف شده و دروغ و ریاکاری جای ورزش را گرفته،آیا به نظر شما این فوتسال پاک است؟ این کارهای دیروز آقایان مالک باشگاه را از تیم داری در فوتسال ناامید کرده است و مدیر عامل باشگاه مهندس باقری گفته که دیگر قصد ندارم در ورزش فعالیت کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری