اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۲۳
مدافع ۳۲ ساله و آلمانی آرسنال گفت همیشه عادت به فراگیری یکسری چیزها در فوتبال دارد.
۱۶:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مدافع میانی و باتجربه توپچی‌های لندن، در آخرین روز فصل باشگاهی فوتبال انگلیس، از این که برای دقایقی فرصت حضور در میدان یافت، خوشحال شد.

وی که به خاطر مصدومیتی سنگین، تقریبا کل فصل پایان یافته را غایب بود، در بازی روز گذشته آرسنال مقابل اورتون و پیروزی 3 بر یک، در 37 دقیقه پایانی جانشین گابریل پائولیستا در ورزشگاه امارات شد.

او اظهارداشت:یکسری مصدومیت قبل از بازی داشتیم که امکان حضورم را در بازی فراهم کرد.بعد از آنکه لوران کوشیلینی، کارت قرمز گرفت و یک مصدومیت دیگر رخ داد، همین فرصت را برای حضورم فراهم کرد.

مرته‌ساکر افزود:اما واقعا صادقانه می‌گویم که حس خوبی دارم. از این که نهایت تلاشم را در راه آماده‌سازی در فصل اخیر کردم، با جوانان تیم همراهی داشتم و کارهای که در 15 سال انجام دادم، حس خوبی در من ایجاد کرده است.هر چند که هنوز هم در حال یادگیری هستم و به طور کلی به این موضوع عادت دارم.

مدافع 6 سال اخیر لندنی‌ها همچنین گفت:جو بسیار خوبی بعد از برد مقابل اورتون ایجاد شد و تا حدی هواداران را خوشحال کردیم.هرچند در نهایت به آنچه که می‌خواستیم نرسیدیم که همین تا حدی ناراحت‌کننده است. اما حضور در فینال جام حذفی برابر چلسی چیزی است که می‌خواهیم به آن دست یابیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری