اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۲۲
پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سرباز وطن هستم و با تمام خستگی برای موفقیت ایران در مسابقات مختلف می‌جنگم
۱۶:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران در گفت‌وگویی، درمورد کسب عنوان قهرمانی رقابت های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود؛ الجزایر تیمی المپیکی بود و ترکیه هم شرایط خوبی داشت. همه آمده بودند که مدال بگیرند. خدا را شکر ما از ابتدا با قدرت شروع کردیم و در نهایت هم خوش‌رنگ‌ترین مدال را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: سخت‌ترین بازی ما برابر ترکیه بود که توانستیم با تلاش فراوان پیروز شویم. بازی ما با تیم‌های الجزایر و ترکیه خیلی مهم بود که خوشبختانه با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در بازی فینال هم به راحتی آذربایجان را مغلوب کردیم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: بازی ما با ترکیه 5 سته شد و تیم برنده در تمام ست ها تنها با 2 اختلاف امتیاز به پیروزی رسید که این نشان می‌دهد سطح مسابقات چقدر بالا بود.

کریمی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به ما کمک کرد تا برای رقابت‌های جهانی آماده شویم، گفت: بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خیلی به ما کمک کرد تا تیم جوانان برای مسابقات جهانی آماده شود. من خودم بعد از مسابقات امیدهای آسیا به این تیم آمدم و زمان زیادی در تمرینات حضور نداشتم. فکر می‌کنم با کمترین آمادگی توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و جواب محکمی به آنهایی بدهیم که می‌گفتند ما نمی‌توانیم آبروی ایران را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات فشرده خسته‌ات نکرده، اظهار داشت: خسته که هستم، اما تحمل می‌کنم و می‌جنگیم تا پرچم ایران در قله‌های جهانی به اهتزاز در آید. من سرباز وطن هستم و با خستگی برای کشورم می‌جنگم تا در نهایت ورزش ایران و مخصوصاً مجموعه والیبال به هدف خود برسد.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد اینکه با این نتایج توقعات برای رقابت‌ها جهانی بالا می‌رود، تصریح کرد: توقعات از ما بالا رفته است. کسی فکر نمی‌کرد که تیم جوانان قهرمان شود، اما خدا را شکر اینگونه شد. هدف ما از ابتدا کسب سکو و قهرمانی بود و حالا تلاش می‌کنیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را برای ایران بگیریم. مثل همیشه محکم و قوی می‌جنگیم تا پرچم خوش رنگ کشورمان را برافراشته کنیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین