اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۱۷
مربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان با انگیزه‌ بالایی در مرحله دوم اردوی تیم ملی حاضر شدند.
۱۶:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون هندبال، مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال با حضور 19 بازیکن از صبح دوشنبه اول خرداد ماه در شهرستان مشکین شهر آغاز شد.

علیرضا حبیبی، مربی تیم ملی هندبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان در منطقه گردشگری نور سبلان در شهرستان مشکین شهر استان اردبیل با هدف آماده‌سازی تیم ملی هندبال از 28 اردیبهشت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط بسیار خوب، از لحاظ امکانات و محیط برگزاری اردو وجود دارد و در مرحله اول اردو توانستیم با استفاده از پتانسیل موجود در منطقه تمرینات بدنی و آمادگی جسمانی بسیار مناسبی را پیش بینی و اجرا کنیم. در مرحله دوم اردو 25 بازیکن به دعوت شدند؛ بازیکنان لژیونر به دلیل درگیر بودن در مسابقات در اردوهای بعدی به جمع بازیکنان خواهند پیوست.

مربی تیم ملی هندبال درخصوص شرایط آمادگی بازیکنان افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل گذشته در اواخر اسفند ماه به اتمام رسید تا الان حدود 2 ماه بود که بازیکنان ملی‌پوش فعالیت رسمی نداشتند و مدتی در استراحت به سر می‌بردند برای همین سعی شد که با توجه به این نکات برنامه‌ریزی مناسبی را برای تمرینات داشته باشیم، اما بازیکنان با شرایط بسیار خوب و انگیزه بالایی در تمرینات حاضر شدند.

حبیبی درباره هدف از برگزاری اردو نیز گفت: این اردوی تدارکاتی در ابتدا به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی سئول کاپ که از 20 تا 26 مرداد ماه در کره‌جنوبی است و در اولویت دوم حضور در مسابقات آسیایی انتخابی قهرمانی جهان 2019 است که فکر می‌کنم رقابت‌های بسیار سختی برای ملی‌پوشان باشد.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری