اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۸۲
عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، گفت: پائولو سرجیو اصرار به استفاده از دستیار خارجی داشت اما با توجه به مصوبه هیأت مدیره نتوانستیم با این مربی همکاری کنیم.
۱۳:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد شریف در گفت‌وگویی، در مورد مذاکره با پائولو سرجیو گفت: روز اولی که مذاکرات با این مربی جدی شد نماینده حقوقی شرکت فولاد و مدیرعامل باشگاه جلسه جامعی برای عقد قراداد برگزار کردند و پیش‌نویسی تهیه شد که به امضای دو طرف رسید. نهایی شدن کار به تکمیل اطلاعات، حضور این مربی در اهواز و بازدید از امکانات فولاد موکول شد.

وی افزود: ما موظف هستیم مصوبات هیأت مدیره را اجرا کنیم. سرجیو اصرار به آوردن دو دستیار خوب خارجی داشت و از آنجا که تفکر هیأت مدیره فقط نتیجه‌گیری صرف نیست و ما می‌خواهیم تیم‌های پایه را هم احیا کنیم دوست داشتیم از افراد پیرامونی باشگاه در کنار این مربی استفاده کنیم تا انتقال دانش فنی این مربی به مربیان فولاد و جانشین پروری صورت بگیرد. او این مسئله را پذیرفت اما دو دستیار خارجی هم می‌خواست که با توجه به مصوبات هیأت مدیره نتوانستیم به توافق نهایی برسیم. به همین خاطر دیگر ضرورت حضور این مربی در اهواز وجود نداشت و سرجیو به کشورش بازگشت.

عضو هیأت مدیره فولادخوزستان عنوان کرد:‌اگر ما بخواهیم هزینه بیشتری برای بستن تیم انجام دهیم این مسئله باید به احیای باشگاه فولاد هم بیانجامد. شاید مربیان ایرانی در لیگ برتر بتوانند به نتایج بهتری هم بگیرند البته ما در قرارداد سرجیو بحث قهرمانی و کسب سهمیه را هم قید کرده بودیم اما بعد از مذاکراتی که صورت گرفت توافق نهایی حاصل نشد.

شریف در مورد مطرح شدن نام گل‌محمدی و برخی از مربیان دیگر برای حضور در باشگاه فولاد تصریح کرد: او یکی از گزینه‌های باشگاه فولاد خوزستان بوده است که در کنار سایر مربیان مثل پائولو سرجیو مد نظر باشگاه قرار داشت. ما با گزینه‌های مختلفی صحبت کردم و به نقاط اشتراکی هم رسیدیم اما اعتقاد داریم باید روی مسائل پایه‌ای هم تمرکز کنیم. شاید این مسئله از لحاظ رسانه‌ای بعد خوبی نداشته باشد ولی ما مکلف به انجام کار صحیح هستیم چرا که می‌خواهیم مکتب فولاد را احیا کنیم. در چند سال اخیر فوتبال نام خوزستانی را مشاهده نکردیم. در همین راستا به دنبال سرجیو رفتیم چرا که او علاوه بر دانش فنی بالا سرمربی تیم‌های بزرگی بوده و حتی تجربه فساد و تبانی را داشته است. او در مذاکراشت با ما اعلام کرد زمانی که در الفجیره به امارات مربی بوده به چه شکلی از یک تیم دست چندم شکست خورده و می‌داند چطور این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در پایان عنوان کرد:ما سرجیو را گزینه خوبی می‌دانستیم ولی اصرار این مربی برای دستیار خارجی مانع از انجام همکاری شد. ما به دنبال کار زیرساختی هستیم و نمی‌خواهیم این مسئله را به دست فراموشی بسپاریم و در حال حاضر گزینه‌‌های داخلی مربیانی با وزن بالا هستند که می‌توانند مورد توجه قرار بگیرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین