اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۲۴
تیم فوتبال استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه به مصاف تیم الهلال عربستان می‌‌رود.
۰۳:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم فوتبال استقلال خوزستان سه‌شنبه ساعت 20:30  درعمان به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. استقلال خوزستان در حالی میزبان حریف متمول سعودی است که با حاشیه و مشکلات فراوان توانست خود را به عمان برساند. بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان حاضر به سفر به عمان نشدند و در نهایت پس از تهدید و همکاری مسئولان فوتبال و استان خوزستان، بازیکنان سوار بر هواپیما شدند و خود را به عمان رساندند.

الهلال عربستان یکی از تیم‌های پرطرفدار و متمول عربستان است و اکنون شاگردان سیروس پورموسوی با دست خالی باید مقابل آبی پوشان عربستانی قرار بگیرند. پیروزی یا موفقیت  استقلال خوزستان مقابل الهلال با هیچ متر و معیار ورزشی قابل پیش بینی نیست. بازیکنان تیمی که حتی پول سفر نداشته‌اند آیا واقعا انگیزه‌ای برای بازی دارند؟

با این حال امیدواریم جوانان غیرتمند ایرانی باردیگر با توانایی‌های فردی و خلاقیت خود فوتبال آسیا را مات و مبهوت کنند. هرچند بردن الهلال امری بس دشوار به نظر می‌رسد و شاید خوش‌بین‌ترین تماشاگر ایرانی هم پیروزی استقلال خوزستان را در این بازی تصور نکند اما فوتبال ایران بارها از غیرممکن‌ها عبور کرده است و حماسه ملبورن و صعود به جام جهانی شاخص‌ترین آنهاست و امیدواریم این مرتبه هم شاهد یک شگفتی بزرگ در فوتبال آسیا باشیم.

لقب الهلال در فوتبال عربستان رئیس است و امیدواریم جوانان ایرانی بتوانند رئیس سعودی را شکست بدهند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری