اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۹۴۷
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازگشت به استقلال یا باید اتفاقات غیرطبیعی رخ دهد یا اینکه یکسری از منافع‌شان بگذرند و یا برخی‌ها توبه کنند!
۱۸:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امیرحسین صادقی در خصوص فصلی که همراه با تیم پیکان داشت،شایعه بازگشتش به تیم استقلال و فصل آینده صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

** :فصل نسبتا خوبی را همراه با پیکان پشت سر گذاشتی. خودت در این خصوص صحبت کن.

به نظر خودم تجربه خوبی را در پیکان پشت سر گذاشتم. ما تیم نسبتا جوانی بودیم که البته فصل قبل این تیم از لیگ دسته اول و با عنوان قهرمانی این مسابقات به لیگ برتر آمده بود. تیم جوان و پرانرژی داشتیم که از کادر فنی خوبی هم بهره می‌بردیم. به نظرم می‌توانم بگویم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و خودم هم بازی‌های خوبی انجام دادم و از عملکردم راضی هستم.

** : البته کمی هم بدشانسی آوردید و آن هم به دلیل این بود که در هفته‌های پایانی می‌توانستید حتی شانس کسب سهمیه آسیایی داشته باشید اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

ببینید باید بگویم کسب سهمیه آسیایی کار آسانی نیست. باید یک برنامه‌ریزی قوی و یک کار تیمی بسیار خوب انجام شود و از نظر مدیریت، کادر فنی و بازیکن باید همه چیز در شرایط خوبی باشد چرا که کسب سهمیه آسیایی به این سادگی نیست و بسیار پیچیده است. رای کسب سهمیه فقط توانایی بازیکنان ملاک نیست بلکه همانطور که گفتم باید همه چیز دست به دست هم بدهد که شما بتوانید سهمیه آسیایی بگیرید.ما اگر به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم باید از همان ابتدای نیم‌فصل به آن فکر می‌کردیم. باید در نیم‌فصل بازیکنانی به تیم‌مان اضافه می‌شدند تا بتوانیم به این موضوع مهم دست پیدا کنیم اما به هر حال باشگاه محدودیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این بخش داشت و باید این مسائل را در نظر گرفت.

** : برخی از مدیران و مربیان تیم‌های لیگ برتری مدعی بودند که دست‌هایی در کار بود تا پرسپولیس قهرمان شود. خودت این موضوع را تائید می‌کنی؟

باید بگویم که لیگ امسال یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های ما بود و هیچ چیز درستی در این لیگ ندیدم. لیگ امسال هیچ خروجی نداشت و فقط تیم‌ها هزینه کردند اما خروجی آن چه بود؟ درباره بحث‌های مدیریتی نمی‌دانم چه بگویم چرا که از آن اطلاع ندارم اما حتما حرفی بوده که این مسائل مطرح شده است. البته نه تنها فوتبال بلکه در کل ورزش ما همه چیز با زد و بند انجام می‌شود. قصد زدن حرف‌های سیاسی ندارم اما فقط به عنوان یک بازیکن می‌گویم که پرسپولیس امسال شایسته قهرمانی بود. آنها بازیکنان و مربیان خوبی داشتند و کسی نمی‌تواند منکر بازی‌های زیبای پرسپولیس باشد. من به عنوان یک بازیکن می‌گویم که پرسپولیس لیاقت قهرمانی داشت.

** : مدعی هستی که لیگ امسال ما ضعیف بود. اگر بخواهید این ضعف را تشریح کنید چه مواردی را می‌توان شمارش کرد؟

واقعا از هر نظری که حساب کنیم لیگ امسال ضعیف بود و فقط شماره پیراهن بازیکنان لاتین شده بود. شما به من بگویید لیگ حرفه‌ای چه معنی می‌دهد؟ شما ببینید که مشکلات مالی، امکانات، مسائل سخت‌افزاری، بازی‌های ضعیف و ... در لیگ ما وجود داشته و دارد. مسائل داوری هم که دیگر جای خود دارد. در فوتبال ما اتفاقات نادری رخ می‌دهد که نیاز نیست آنها را باز کنم چون همه مردم از آن خبر دارند. شما امسال امتیازات تیم‌ها را با هم مقایسه کنید. چه چیزی دستگیرتان می‌شود؟ خروجی لیگ ما چه بود؟ چند بازیکن از لیگ به فوتبال معرفی شدند؟ به جز 5-6 بازیکن دیگر نمی‌توان بازیکنی را به عنوان پدیده لیگ معرفی کرد.

** : اما به هرحال موضوعی وجود دارد و آن اینکه برخی از بازیکنان هم در لیگ بازی می‌کنند اما در نهایت بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود که شاید حدود 7-8 ماه در هیچ رقابت رسمی حضور نداشته است و این موضوع دیگر بازیکنان را شاید بی‌انگیزه کند.

بازیکنان اینچنینی که بازیکنان ملی نیستند. آنها فقط به تیم ملی دعوت می‌شوند و همین. بازیکنی که چند بازی پشت سر هم برای تیم ملی انجام داده باشد می‌تواند خودش را بازیکن ملی بداند وگرنه بازیکنی که لباس تمرین می‌پوشد بازیکنی ملی به حساب نمی‌آید. مطمئن باشید بازیکنی که نسبت به توانایی خودش اطمینان خاطر داشته باشد به تیم ملی هم می‌رسد چرا که کی‌روش یک مربی بزرگ است که چشم‌های بینایی دارد و بازیکنان را خیلی خوب می‌بیند.اگر بازیکنی انتظار به دعوت تیم ملی دارد اما دعوت نمی‌شود آن را گردن کسی نیندازد. من خودم یکی دو سال فقط به تیم ملی دعوت می‌شدم اما یکسری از مردم ما عادت دارند فقط حرف بزنند و می‌خواهیم همیشه زود قضاوت کنیم.

** : قراردادت امسال با پیکان به پایان رسید. آیا در این تیم باقی می‌مانی یا اینکه به تیم دیگری خواهی رفت؟

فعلا چیزی مشخص نیست. امروز مذاکراتم را با باشگاه پیکان آغاز کردم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

** : شایعه بازگشتت به استقلال هم شنیده می‌شود. در این باره خودت خبر خاصی داری؟

امروز در یکی دو صفحه مجازی خودم این موضوع را دیدم اما در حد شایعه است چرا که این خبر منبع خاصی ندارد. آدم‌هایی در کار هستند که همه چیز در باره آنها مشخص است. باید اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد که من به استقلال برگردم چرا که با وضعیت فعلی حالا حالاها از استقلال دور هستم. یکسری افراد بین من، استقلال و هواداران فاصله انداخته‌اند. خودم خیلی دوست دارم به استقلال برگردم و هیچ گاه دوست نداشتم از این تیم جدا شوم چرا که استقلال تیم محبوب من است. هنوز هم هر اتفاق خوب و یا بدی برای این تیم می‌افتد تن و بدنم می‌لرزد. من در شادی و غم کنار استقلال بودم. مردم می‌دانند که چه چیزهایی باعث جدایی من از استقلال شد. باید اتفاقاتی رخ دهد یا اینکه یکسری از افراد از منافع شخصی‌شان بگذرند و یا اینکه برخی‌ها توبه کنند تا من دوباره بتوانم به استقلال برگردم. دل من با این تیم است و دوست دارم سال‌های آخر فوتبالم را در استقلال بازی کنم.

** : واقعا فکر می‌کنی این اختلافات قابل حل شدنی نیست که بتوانی دوباره روزی پیراهن استقلال را بپوشی؟

یک زمان اختلاف وجود دارد اما وقتی این اختلاف ریشه می‌زند تبدیل به کینه می‌شود و خدا کند که چنین اتفاقی رخ ندهد چون اگر کینه به وجود بیاید دیگر نمی‌توانم به استقلال برگردم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری