اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۹۳۶
پرسپولیس تهران از جمله تیم‌هایی بود كه زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری دست به كار شد و با بازیكنان مورد نظر خود قرارداد داخلی بست.
۱۷:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مدافع فصل گذشته سپاهان اصفهان كه یكی،‌ دو سالی است مورد توجه برانكو قرار گرفته، اولین نفر به باشگاه پرسپولیس رفت و با كمترین مشكل قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضا رساند. 950 میلیون تومان به علاوه آپشن پاداش قهرمانی و... كه رقم قرارداد شجاع خلیل‌زاده را به حدود یك میلیارد و 100 میلیون تومان خواهد رساند.

نفر دیگر گادوین منشا بود كه زودتر از خلیل‌زاده با پرسپولیسیها به توافق رسید. مهاجم آفریقایی فصل گذشته پیكان بعد از بازی برگشت با پرسپولیس نزد علی اكبر طاهری رفت و برای لیگ هفدهم به توافق رسید. البته این بازیكن توافق‌نامه‌ای هم بعدها با پرسپولیس به امضا رساند كه 24 ساعت نگذشته، پشیمان شد ولی در نهایت داخلی بست تا همه چیز ختم به خیر شود.

شروع توفانی پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات، انتظار هواداران را بالا برد كه در ادامه برانكو بتواند صیدهای درشت‌تری هم به تور بیندازد اما این‌طور نشد!

یكی از دست‌اندركاران باشگاه پرسپولیس تهران در این زمینه به خبر ورزشی گفت: «به ما دستور دادند تا اطلاع ثانوی دست نگه داشته و بازیكن جدید نخرید!» نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متوقف شد.

این در حالی است كه برانكو دو لیست اول و دوم را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده و تنها دو بازیكن از لیست اول جذب شده‌اند. مرد كروات در دفاع میانی، دفاع وسط،‌ هافبك دفاعی، هافبك چپ و مهاجم، بازیكن میخواهد ولی هنوز در راستای خرید آنها هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است. به همین دلیل برانكو به شدت نگران و شاكی شده است. او خوب میداند دفاع از قهرمانی به مراتب سخت‌تر از كسب عنوان قهرمانی است و عقب ماندن از رقبا در فصل نقل و انتقالات چه عواقبی میتواند برای پرسپولیس در پی داشته باشد. سپاهان اصفهان پس از تمدید قرارداد با زلاتكو كرانچار سرمایه‌گذاری وسیعی برای كسب جام در لیگ هفدهم كرده‌ است. استقلال تهران دیگر به نایب‌قهرمانی رضایت نمیدهد و منصوریان به دنبال كسب عنوان قهرمانی است. ذوب‌آهن، تراكتورسازی تبریز و سایر رقبا هم دست و پا بسته نیستند و حتی سایپا با علی دایی هم حرف‌های جدیدتری در لیگ هفدهم خواهد داشت. در چنین شرایطی باید به برانكو حق داد كه نگران آینده تیمش باشد. شما جای برانكو باشید، نگران نمیشوید؟!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری