اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۸۴۰
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: اولویتم حضور در تیم خونه به خونه است و امیدوارم این تیم فصل آینده هم در لیگ یک حضور داشته باشد.
۰۵:۳۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| نادر دست نشان در گفت و گویی، در مورد حضور در کلاس مربیگری گفت: کلاس خوبی در تهران برگزار شد و مسایل مختلف و حرفه‌ای در این کلاس بیان می‌شود که برای ما مفید است. 

وی در مورد اینکه مالکان خونه به خونه اعلام کرده‌اند دیگر قصد تیمداری ندارند گفت: من هم منتظرم ببینم وضعیت آنها چه می‌شود. من هنوز با آقای حسن‌زاده مالک باشگاه صحبت نکرده ام اما شنیده‌ام که مردم و مسئولان شهری و نمایندگان مجلس و امام جمعه نیز از مالک باشگاه خواسته‌اند که به تیمداری ادامه بدهند و تیم خونه به خونه همچنان در لیگ یک حضور داشته باشد. مردم هم  این تیم را دوست دارند.

دست نشان در مورد مذاکره باشگاه مس کرمان گفت: اولویتم حضور در تیم خونه به خونه است اما باید ببینیم شرایط این باشگاه چه می‌شود. مازندران شایسته حضور در لیگ برتر است. هم نساجی و هم خونه به خونه دو تیم شایسته این تیم هستند. من با مسئولان باشگاه مس هم مذاکراتی داشته‌ام اما منتظر خونه به خونه هستم ضمن اینکه از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین