اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۸۳۷
مربی سابق استقلال گفت: استقلال در صورت پیروزی ۲ بر صفر مقابل العین در ورزشگاه آزادی به راحتی صعود می‌کند.
۰۵:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سیروس دین‌محمدی در گفت و گویی، در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: العین تیمی ریشه‌دار در امارات است که در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نتیجه می‌گیرد. آنها بازیکن خلاق و تکنیکی مثل عمر عبدالرحمان دارند با این حال تمرکز آبی‌پوشان نباید فقط بر روی کنترل این بازیکن باشد و آنها باید بدانند که با یک تیم بازی دارند و باید منطقی و هوشمندانه بازی کنند.

وی افزود: استقلال در لیگ برتر نایب قهرمان شده و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم خوب نتیجه گرفته و بازیکنان استقلال اعتماد به نفس خوبی در آسیا به دست آوردند. غیبت امید ابراهیمی و امید نورافکن قطعا بر روی کار تیمی استقلال تاثیر می‌گذارد. این دو بازیکن کاملا باهم هماهنگ بودند. بدون آنها استقلال باید با یک هافبک دفاعی بازی کند و احتمالا فرشید باقری در خط هافبک قرار می‌گیرد. 

مربی سابق استقلال با اشاره به سیستم بازی این تیم گفت: به دلیل غیبت امید نورافکن و امید ابراهیمی شاید بهتر باشد استقلال با با روش 4-3-3 بازی کند. استقلال اگر در این بازی 2 بر صفر پیروز شود در آنصورت می‌توان گفت استقلال به مرحله یک چهارم صعود کرده است زیرا جبران باخت 2 بر صفر برای تیم العین کاری راحت نیست. البته پیروزی مقابل العین آن هم با 2 گل کار راحتی نیست ولی جبران چنین شکستی هم برای العین راحت نیست. اگر می‌بینید بارسلونا شکست‌های سنگین را در بازی‌های خانگی جبران می‌کند آن تیم یک استثناست. العین برای گرفتن یک مساوی و نباختن به ورزشگاه آزادی می‌آید.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری