اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۹۶
استقلال-كاوه رضایی؛ هنوز تكلیف ادامه همكاری مشخص نیست. استقلال تهران از خرید این بازیكن راضی بود و كاوه كه این روزها فكر سفر به اروپا به سرش زده. رضایی هر روز در جمع استقلالی‌ها می‌گوید قصدش رفتن به اروپاست اما نكته اینجاست كه فعلاً پیشنهادی از این قاره ندارد.
۱۹:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رضایی علاوه بر انتقال به اروپا، به فكر گرفتن پول خوب هم هست ولی از طریق مدیر برنامه‌هایش متوجه شده در اروپا نباید به فكر پول باشد.

رضایی در لیگ برتر درآمد خوبی داشته و می‌داند با رفتن از این لیگ، نمی‌تواند چنین پول‌هایی بگیرد. او مگر اینكه بخواهد اسبش را برای لیگ‌های عربی یا چین زین كند و پول خوبی به جیب بزند. در همین حال استقلالی‌ها معتقدند رضایی جایی نمی‌رود و در این باشگاه می‌ماند.

دیروز یكی از اعضای كادر فنی این تیم با لبخند می‌گفت: «رضایی جایی ندارد برود. او در استقلال می‌ماند.» رضایی در ایران آپشن‌های دیگری غیر از استقلال دارد. پرسپولیسی‌ها این روزها در تلاش هستند تا مهدی طارمی را نگه دارند. این بازیكن هنوز برای ماندن یا رفتن تصمیم نگرفته است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند دنبال رفتن است ولی تا این لحظه پیشنهاد چشمگیری نداشته است. اگر طارمی از پرسپولیس برود، آن‌وقت این باشگاه به دنبال كاوه رضایی می‌افتد. این شایعاتی است كه وجود دارد و به همین دلیل اگر از منصوریان هم این روزها درباره كاوه بپرسید، پاسخ قاطعی به شما نمی‌دهد. سرمربی استقلال هم می‌گوید: «اول دنبال این هستیم كه با كاوه تسویه‌حساب كنیم و بعد پای میز مذاكره بنشینیم.» رضایی هرچند از اروپا و ترانسفر حرف زده ولی تلویحاً گفته اگر پولش را بگیرد، پای میز مذاكره می‌نشیند. در هر صورت این‌ها شایعات و اخباری است كه درباره وضعیت آینده كاوه رضایی به گوش می‌رسد و بی‌شك شروع نقل و انتقالات می‌تواند تكلیف همه چیز را مشخص كند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری