اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۸۲
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: در آخرین هفته از لالیگا با پیروزی جشن قهرمانی می‌گیریم و خیال تساوی نداریم.
۱۸:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| زین الدین زیدان سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در جمع خبرنگاران گفت: ما تنها به بازی خودمان فکر می‌کنیم. این تنها چیزیست که به آن فکر می‌کنیم. باید کاری که شروع کردیم را به پایان برسانیم. بازی آخر دشوارترین بازی خواهد بود. ترکیب تیم ما فوق العاده است. خیلی ها نمی خواهند رئال مادرید قهرمان شود و همیشه هم به همین شکل بوده ولی این مسئله من را اذیت نمی‌کند. چیزی را تغییر نمی‌دهیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم.

زیدان ادامه داد: در آخرین هفته از لالیگا با پیروزی جشن قهرمانی می‌گیریم و خیال تساوی نداریم. هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا، هر دو برای ما دشوار هستند، تا امروز بسیار خوب کار کرده‌ایم و برای هر دو جام می‌جنگیم ولی هنوز چیزی به دست نیامده است.
زیدان درباره رونالدو نیز گفت: شرایط کریستیانو خوب است مثل بقیه تیم. در لحظات شیرینی به سر می‌بریم. دوست داشتم لالیگا را زودتر فتح کنیم اما زیبایی لالیگا به همین است. تا آخر تلاش می‌کنیم. می‌دانیم چطور تسلیم نشویم و همین کار را هم خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری