اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۵۹
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:آقای فتاحی اگر شما از سازمان لیگ پول نگیرید در سرما و گرما می‌روید و برای آن سازمان کار می‌کنید؟
۱۶:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی مؤمنی در گفت‌و گویی، در خصوص دلایل نرفتن بازیکنان به فرودگاه برای سفر به تهران و همراهی تیم در بازی با الهلال در کشور عمان، گفت: ما یک هفته است با تیم تمرین نکرده‌ایم و شرایط مالی بازیکنان به شکلی است که پول غذا هم نداریم. خسته شدیم از بس در مورد این مسائل صحبت کردیم و بازیکنان استقلال خوزستان تا همین جا هم کلی تلاش کردند و لیگ هم تمام شده و باشگاه پیگیر هیچ کدام از ما نیست.

وی افزود: من از شما سؤال می‌کنم اگر بازیکنی مصدوم شود کسی پاسخگوی فصل آینده بازیکن است؟ انگار نه انگار که ما بازیکن استقلال خوزستان هستیم و نه پولی می‌گیریم و نه سال بعدمان مشخص است. یک ریال از پاداش‌های بازی‌ها را نگرفتیم و فکر می‌کنم بازیکنان تا اینجا فقط 20 درصد از مطالباتشان را گرفتند.

مؤمنی در خصوص اینکه چه کسی به شما خبر داد که سفر به تهران لغو شده است،‌ گفت: مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان با پیامک اعلام کرد که سفر کنسل است.

مهاجم استقلال خوزستان در خصوص اینکه روشنایی مدعی شده پشت پرده به بازیکنان خط می‌دهند، گفت: اصلاً این چیزها نیست. آنقدر وعده دروغین شنیدیم که به این مسائل فکر نمی‌کنیم. ما در لیگ برتر مدام با وعده بازی می‌کردیم و حتی هفته آخر قول داده‌اند که به ما کمک کنند و مطالباتمان پرداخت شود. کدام دست‌های پشت‌پرده؟ ما فقط به دنبال حقمان هستیم. سه ماه است که فقط وعده و وعید می‌شنویم و درست است که بازی، بازی ملی محسوب می‌شود ولی بازیکن آنقدر تحت فشار مالی است که به فکر فصل بعد خود و مصدوم نشدن خواهد بود. تا به حال یک نفر در تمرینات ما از مسئولین باشگاه شرکت نکرده و هر چه زنگ می‌زنیم پاسخ نمی‌دهند وقتی خود باشگاه بی‌خیال است چه انتظاری از بازیکنان وجود دارد.

وی ادامه داد: قرارداد ما تا فردا با باشگاه استقلال خوزستان است و این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت رسیده است. ما بازیکنان خواستار حق و حقوقمان هستیم و چیزی جز این نمی‌خواهیم.

مؤمنی در خصوص اظهارنظر فتاحی مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال خوزستان در صورت شرکت نکردن در مسابقات رسمی محروم می‌شوند، گفت: جریمه دیگر چیست؟ آنها مسئولان باشگاه ما را پیدا کنند، آقای فتاحی اگر شما از سازمان لیگ پول نگیرید کار می‌کنید؟ ما در سرما و گرما تلاش کردیم و کار دیگری به جز فوتبال بلد نیستیم. به شخصه 4 خانواده را خرج می‌دهم و اگر بگویم در تهران در به در به دنبال خانه هستم شاید باور نکنید. صاحبخانه من می‌گوید ماهیانه 3 میلیون اجاره می‌خواهد و مانده‌ام که باید چه کار کنم. کمیته انضباطی و فدراسیون هم به جای محروم کردن بازیکنان به فکر این باشد که بنده از 4 سال پیش هنوز 200 میلیون طلبکارم اما کسی به این مطالبات رسیدگی نمی‌کند.

وی تأکید کرد: از نفت تهران طلب داشتم که به خاطر رضایت‌نامه مجبور شدم آن را ببخشم از استقلال هم 800 میلیون می‌خواستم که آن را بخشیدم این قانون‌ها دست و پای ما بازیکنان را بسته است و بعد از چند سال بازی کردن ما را در لیست مازاد می‌گذارند و بعد می‌گویند باید مطالباتترا ببخشی تا ما رضایت‌نامه شما را صادر کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین