اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۳۷
از اتفاقات اخیر اینگونه به نظر می رسد که پیام صادقیان باید رسما قید حضور در پرسپولیس بزند؛ حداقل تا وقتی برانکو سرمربی این تیم است!
۱۶:۳۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| از روزهای پایانی لیگ برتر چهاردهم بیش از دو سال می‌گذرد اما انگار همین دیروز بود كه پیام صادقیان در ورزشگاه تختی تهران به جای آن كه كنار سرخپوشان داخل زمین باشد، در پاركینگ ورزشگاه مقابل عكاسان و خبرنگاران ایستاد و گفت: «همین الان به شما می‌گویم، پیام صادقیان از رفتن از پرسپولیس ضرر نمی‌كند، دو هفته دیگر با یك تیم در اروپا قرارداد می‌بندم كه باورش برای همه سخت است!»

از تیمی در اروپا كه پیام می‌خواست دو هفته بعد از جنجال روی نیمكت پرسپولیس (همان جنجالی كه منجر شد كریم باقری سرش فریاد بكشد و برانكو در حمایت از كریم، پیام را از تیم كنار بگذارد) به آن ملحق شود، تا تیمی به نام ماشین‌سازی در تبریز، كیلومترها و كیفیت‌ها (!) فاصله بود اما پیام با همان سرعتی كه مسیر پیشرفت را طی كرد، در جاده سقوط پیش رفت و از پرسپولیس و تیم ملی به نفت، صبا و در نهایت ماشین‌سازی تبریز رسید و حالا می‌كوشد به هر طریقی شده به پرسپولیس برگردد.

پیام نمونه یك استعداد تلف ‌شده در فوتبال ایران است. استعدادی كه اگر درست هدایت می‌شد، حالا علی كریمی نه اما لااقل یك محسن مسلمان یا سروش رفیعی دیگر به فوتبال ما می‌داد. پیام صادقیان در ذوب‌آهن یك پدیده ناب بود، یك كشف دلپذیر، یك شگفتی لذت‌بخش... بازیكنی كه با خلاقیت باورنكردنی، استارت‌های انفجاری و پاس‌های ناگهانی، هر حریفی را به شكست نزدیك می‌كرد! اما حالا آن كه به شكست نزدیك شده، خودش است.

همان‌طور كه در رشد این پدیده خیلی‌ها نقش داشتند، در افول ستاره او هم خیلی‌ها نقش بازی كردند. از آنها كه این بره را در گله پر از گرگ تهران رها كردند تا آنها كه از فوتبال به سمت اتل، متل، تتل، هُلش دادند و البته خودش كه به قول شاعر؛ «با هر كه می‌شد، هرچه می‌شد را امتحان كرد!» پیام صادقیان می‌توانست از پرسپولیس به اروپا برود اما انتخاب‌های غلط، اشتباه پشت اشتباه، او را ابتدا از پرسپولیس به نفت، سپس از نفت به صبا و در نهایت از صبا به ماشین‌سازی فرستاد و حالا پیام دست و پا می‌زند كه به پرسپولیس برگردد.

نزدیكان باشگاه پرسپولیس می‌گویند صادقیان واسطه فرستاده و اعلام آمادگی كرده بدون هیچ شرط و شروطی با پرسپولیس قرارداد بلندمدت ببندد. او حتی به برانكو هم پیغام داده یك فرصت دیگر به او بدهد و گفته حتی اگر یك فصل كامل روی نیمكت بماند، اعتراض نمی‌كند اما فعلاً تمام واكنش‌ها به درخواست صادقیان منفی بوده است.

آخرین تیر تركش پیام، آقاكریم است. همان كه دو سال پیش وقتی به او گفت: «نیشت را ببند و بشین روی نیمكت» اگر پیام به جای چشم گفتن، به او نمی‌گفت: «من كه كاری نكردم آقاكریم، چرا گیر می‌دی؟ همه خندیدن!» الان شاید هنوز در پرسپولیس بازی می‌كرد.

می‌گویند صادقیان امیدوار است با پادرمیانی كریم باقری، از سوی باشگاه و برانكو مورد عفو قرار بگیرد و به پرسپولیس برگردد. فعلاً تمام راه‌ها به روی پیام بسته است. آیا برای او در این ناامیدی مطلق كه برانكو می‌گوید حتی اگر سروش رفیعی هم برود، جایی برای صادقیان ندارد، روزنه امید پیدا می‌شود؟! فعلاً پاسخ منفی است و پیام گرفتار هجوم بی‌رحم بن‌بست‌هاست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری