اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۱۴
بدنساز سابق باشگاه بارسلونای اسپانیا برای عقد قرارداد راهی تبریز می‌شود.
۱۳:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال گسترش‌فولاد بعد از عقد قرارداد با لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این روزها در حال بررسی برنامه آماده‌سازی برای پیش‌فصل جدید لیگ برتر است.

این در حالی است که طی روزهای گذشته جلساتی بین سرمربی جدید و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش‌فولاد تبریز برگزار شده و طبق آن مقرر شد تا تمرینات تیم فوتبال گسترش برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور پرقدرت در فصل هفدهم لیگ برتر از تاریخ 23 خرداد سال جاری آغاز شود.

تمرینات گسترش در تبریز آغاز می‌شود و قرار است این تیم اردوی تدارکاتی را هم پشت سر بگذارد هر چند که هنوز مکان برگزاری این اردو مشخص نیست.

طبق بخشنامه ارسالی از وزارت ورزش به باشگاه‌های لیگ برتری، به باشگاه‌ها توصیه شده است به خاطر شرایط کشور و اقتصاد مقاومتی حتی‌المقدور اردوها در داخل ایران برگزار شود که این موضوع می‌تواند برگزاری اردوی احتمالی گسترشی‌ها در خارج از کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

همچنین از باشگاه‌ تبریزی خبر می‌رسد که بدنساز سابق بارسلونای اسپانیا که حضور در تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه دارد، در آستانه پیوستن به گسترش است.

بر همین اساس مارتین مجیستر که سابقه کار با مربیان بزرگی مثل لوئیز ونگال و لوئیز انریکه را در کارنامه دارد برای مذکرات و عقد قرارداد به زودی راهی تبریز خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین