اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۵۷۹
رییس فدراسیون تکواندو گفت: از آنجایی که غالبا نفرات اعزامی به باکو اولین حضورشان در رده بزرگسالان بود می توانیم بگوییم نتیجه خوبی گرفتند.
۲۳:۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا پولادگر پس از پایان رقابت های تکواندوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها، گفت: بچه های ما خوب کار کردند و از آنجایی که غالبا اولین حضورشان در رده بزرگسالان بود می توانیم بگوییم نتیجه خوبی گرفتند.
وی در ادامه، گفت: به دلیل اینکه تیم اول ما در مسابقات جهانی حضور دارد ما با تیم دوم مردان ایران در این بازی‌ها شرکت کردیم و به جز یکی دو وزن که کمتر از حد انتظار ظاهر شدند بقیه بچه ها خوب کار کردند.
رییس فدراسیون تکواندو همچنین در مورد تیم دختران ایران نیز، گفت: ما تیم اول دختران را به این مسابقات اعزام کردیم تا هم یک تجربه خوب کسب کنند و هم یک مسابقات تدارکاتی خوبی برای حضور بهتر و مقتدر تر در مسابقات جهانی پیش رو باشد.
پولادگر در خصوص برنامه های فدراسیون برای پیشرفت و توسعه ورزش بانوان، تصریح کرد: تکواندو از جمله فدراسیون هایی است که در این زمینه بسیار هدفمند و با برنامه حرکت کرده است و فاصله 20 ساله ای که تکواندو بانوان از مردان داشت به جز در رده بزرگسالان که اندکی فاصله دارند جبران و حتی در برخی اوزان بهتر شوند.
وی ادامه داد: امروز ثمره این برنامه ریزی را مشاهده می کنیم و ان‌شاءالله در مسابقات آینده نیز دختران تکواندوی ایران افتخارات و مدال های رنگارنگی برای کشور به ارمغان می آورند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص پاداش مدال آوران تکواندو در این بازی ها گفت: قرار بود به عنوان پاداش تکواندو کارانی که در مسابقات کشورهای اسلامی مدال طلا می گیرند به سفر کربلای معلی بفرستیم که امروز تصمیم بر این شد تمام مدال آوران را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بازی های اسلامی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین