اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۵۳۹
رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: ممکن است این محرومیت لابی قطری‌ها باشد اما باید خودمان باهوش باشیم. پرسپولیس در سال 2015 به دلیل همین حرکات تعلیق شده بود.
۱۸:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تاج در گفت‌وگویی با رادیو ورزش در مورد رأی AFC مبنی بر محرومیت پرسپولیس در دیدار با لخویا، اظهار داشت: ما و نیروی انتظامی باید دقت بیشتری کنیم که تماشاگری ترقه به ورزشگاه نیاورد‌، باید به شکلی از این کارها جلوگیری و خاطیان را شناسایی کنیم. مسئول ورود و خروج و کنترل تماشاگران،‌ نیروی انتظامی باید دقت بیشتری صورت دهد، ما هم در فدراسیون فوتبال باید کار فرهنگی‌ کنیم،‌باید باشگاه‌ها و لیدرها جلسه بگذارند تا این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

وی در پاسخ به این سؤال که با اعتراضی که صورت گرفته چقدر احتمال دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را بپذیرد،‌ گفت: در نامه‌ای که داده‌اند 10 روز وقت تعیین کرده‌اند پرسپولیس طرف موضوعی است و آنها هم به صورت جدی اعتراض خود را اعلام کردند. طاهری مدیرعامل باشگاه هم در همان روز اعتراض پرسپولیس را به AFC اعلام کرد. در مجموع باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی می‌افتد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چقدر لابی قطری‌ها می‌تواند در این حکم تأثیر داشته باشد، گفت: ممکن است یک جاهایی این لابی باشد اما ما باید خودمان باهوش باشیم. پرسپولیس در سال 2015 به دلیل همین حرکات تعلیق شده بود و شاید یک فردی پیدا شود و از این موضوع استفاده کرده باشد. ما باید کار کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد تعلیق دو ساله هم برداشته می‌شد. عموم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند تیمشان را تشویق می‌کنند اما نباید کاری کنیم که میزبانی را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: دو ماه پیش در نامه‌ای اخطار دادم و به باشگاه‌ها گفتم که این اتفاقات ممکن است ما را در آینده اذیت کند، لیزر انداختن، آتش روشن کردن و پرتاب ترقه به سمت داور جرایم سنگینی دارد، جدا از محرومیت جریمه نقدی‌اش هم کمرشکن است چون باعث می‌شود هم بلیط‌فروشی از ما گرفته شود و هم جریمه بپردازیم. این کار منبع درآمد را کاملاً از بین می‌برد.

تاج در مورد برگزاری کلاس‌های ارتقای سطح داوری فوتسال و فوتبال ساحلی، عنوان کرد: اولین دوره آموزش داوران فوتبال و فوتسال ساحلی را در رامسر برگزار کردیم و خود من هم در روز پایانی حضور داشتم. در این دوره بهترین مدرس فیفا که اسپانیایی است را آوردیم و 4 روز آموزش عملی و تئوری برای 75 داور و ناظر را برگزار کردیم. برای ما مهم است که فوتسال و فوتبال ساحلی‌مان سوم دنیا می‌شود داوران هم سهم داشته باشند. خوشبختانه در فوتبال به این سطح رسیده‌ایم و داور ما فینال المپیک و باشگاه‌های جهان و جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا مبلغ پاداش برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی که سوم دنیا شده‌اند به تصویب رسیده یا خیر، گفت: این کار در حال انجام است و منتظریم تا هیأت رئیسه عددی را مشخص کند. تیم ما در شرایط بسیار خوب سومی دنیا را کسب کرد و ما هم باید پاداشی متناسب با آن و در توان فدراسیون به آنها بدهیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین