اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۴۳۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم پرسپولیس چرا محروم شده است؟ فوتبال بی‌هوادار معنا ندارد.
۲۲:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در مورد جلسه با بازیکنان گفت: همیشه در باشگاه جلسه روتین با بازیکنان داریم. که ببینیم چطور می‌توانیم کارمان را بهبود ببخشیم و بهتر بشویم و برای همین هم به شما اجازه حضور در تمرین دادیم تا ببینید چیزی برای پنهان کردن نداریم. پرسپولیس علاوه بر اینکه معرف باشگاه است معرف کشور ایران هم هست. ایران تنها کشور در آسیاست که سه تیمش صعود کرده و هدف همه ما این است که نتایج بهتری در لیگ کسب کنیم. باشگاه‌های ایران در آنصورت موقعیت بهتری خواهند داشت. در مورد مسایل مالی هم حرف زدیم.

برانکو در مورد محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران گفت: نمی‌دانم پرسپولیس به چه دلیل محروم شده؟ می‌دانم فیفا، یوفا و ای اف سی در مقررات خیلی سختگیرند یک مثال از کرواسی برای شما می‌زنم تیم دیناموزاگرب نزدیک به نیم میلیون یورو پرداخت کرده بخاطر یکسری شعارهای نژاد پرستانه، تیم ملی کروسی هم حتی به همین دلایل دو بازی محروم شد.ولی فوتبال بی هوادار معنا ندارد و این بدترین جریمه برای یک تیم است زیرا فوتبال به خاطر تماشاگران برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه یکسری از بازیکنان پرسپولیس شایعه جدایی‌شان منتشر شده، گفت: این نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند که بهترین نتایج تاریخ را تا به حال کسب کردند. قاطعانه در لیگ بازی کردند و در لیگ آسیایی کیفیت شان را نشان دادند و هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد برای ما احترام قایل هستند و با تمام قدرت مقابل ما قرار می‌گیرند از جمله لخویای قطر، همانطور که خودتان شاهد هستید کل لیگ را با 13-14 بازیکن گذراندیم. به جز کمال کامیابی نیا بقیه بازیکنان همه سلامت هستند و به آنها تبریک می‌گویم و بزرگترین تمجید و تعریف شامل حال بازیکنان است و طبیعی است که بازیکنان ما پیشنهاد داخلی و خارجی داشته باشند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین