اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۹۷
منصوریان با جذب این بازیکن یک تیر را با دو نشان خواهد زد. هم یک هافبک دونده وگلزن را به خدمت خواهد گرفت و هم نوار گلزنی‌های او به استقلال را قطع خواهد کرد.
۲۰:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جدیدترین خبر نقل و انتقالاتی از استقلال این است که آبی‎ها به علیرضا نقی‌زاده هافبک دونده گسترش فولاد پیشنهاد داده‌اند. نقی‎زاده یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته گسترش فولاد بود و در تبریز از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است. نکته جالب درباره نقی‌زاده این است که او در یکی دو فصل اخیر تبدیل به گربه سیاه استقلال شده و با اینکه در خط هافبک بازی می‌کند 3 گل به این تیم زده است.

نقی‌زاده در لیگ پانزدهم عضو سیاه‌‎جامگان مشهد بود و در بازی رفت مقابل استقلال در مشهد تک‌گل این تیم را زد. گلی که البته رضا عنایتی هم مدعی بود او زده اما مرور تصاویر آهسته نشان داد که توپ با ضربه نقی‌زاده وارد دروازه استقلال شده است. این بازیکن در لیگ شانزدهم به گسترش فولاد پیوست و در بازی رفت مقابل استقلال، در حالی که تیمش ده نفره شده بود گل دوم و تساوی بخش تیمش را به استقلال زد. نقی‌زاده در بازی برگشت هم در تبریز یکی از زیباترین گل‌های فصل را به استقلال زد تا ثابت کند که راه گلزنی به آبی‌پوشان را به خوبی بلد است. با جذب او، منصوریان یک تیر را با دو نشان خواهد زد. هم یک هافبک دونده وگلزن را به خدمت خواهد گرفت و هم نوار گلزنی‌های او به استقلال را قطع خواهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین