اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۷۲
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دوستان بگویند چرا کشاورز را با استقلال به قطر بردند و امثال نامجو مطلق، زرینچه و نوازی با این تیم به سفر نرفتند.
۱۷:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی شوری در گفت‌وگویی، در واکنش به اظهارات علی جباری مبنی بر اینکه پاسخ کسی را می‌دهد که در قواره‌های خودش باشد، گفت: علی جباری تاج سر ما است و ویترین باشگاه استقلال محسوب می‌شود اما روی صحبت پیشکسوتان باشگاه این است که علی جباری با این سن و سال نمی‌تواند اقدامی برای بازیکنی که تازه از فوتبال خداحافظی کرده است انجام بدهد چون آن شور و حال و طراوت جوانی را ندارد.

وی افزود: علی اکبریان سالهاست در گوشه زندان افتاده و ذره ذره اب می‌شود و هیچ کس نیست که دست او را بگیرد پس نقش کمیته پیشکسوتان چیست؟ تعدادی از بازیکنان سابق استقلال مشغول مسافرکشی هستند ولی خبری از کمیته پیشکسوتان نیست. مهمترین نکته این است که زمانی که جباری مسئولیت پیشکسوتان را بر عهده گرفت عکس ناصر حجازی را روی دیوار زده بودم ولی او معترض شد و اعلام کرد که عکس حجازی باید پایین بیاید و ما اینجا عکس تکی از کسی روی دیوار نمی‌زنیم. چرا باید این اتفاق بیفتد یعنی  حجازی آنقدر بزرگ نیست که عکس او در اتاق کمیته پیشکسوتان باشد؟ آیا بعد از فوت آن مرحوم با خانواده وی تماسی گرفتید؟ آیا کسی از خانواده رضا احدی خبر دارد؟ 

وی تأکید کرد: حرف ما این است باید نیروهای جوان و کسانی که میانسال هستند مسئولیت کمیته پیشکسوتان را بر عهده داشته باشند. اگر علی جباری این کار را رها کند قول می‌دهم برای هر بازی خودم برای او آژانس بگیرم و در بهترین جای استادیوم او را مستقر کنم متأسفانه کمیته پیشکسوتان تبدیل به پایگاهی برای رفاقت شده و تعجب می‌کنم که اگر من در هیچ جای فوتبال حضور ندارم شخصی به  نام کشاورز هم کاری برای فوتبال نکرده است. چرا او باید با استقلال به قطر برود. چرا نامجو مطلق‌ها، زرینچه‌ها، نوازی‌ها و خیلی‌های دیگر نباید با تیم به قطر می‌رفتند.

شوری تأکید کرد: من این مسائل را به افتخاری هم گفته‌ام و با یکی، دو نفر از پیشکسوتان نزد او رفتیم که افتخاری گفت من نمی‌توانم او را کنار بگذارم و برکناری جباری از دست من خارج است. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم با رضا عنایتی حرف زدم که بعد از پایان فوتبالش در تیم پیشکسوتان که دور هم هستیم حضور پیدا کنند و در کنار نفراتی مثل نیکبخت، اکبرپور، امیرآبادی و خیلی‌های دیگر دور هم باشیم. متأسفانه در مراسم‌های مسئولان باشگاه استقلال علی جباری یک شاخه گل نخرید ولی مرتب ادعا می‌ کند که رئیس کمیته پیشکسوتان است به نظر من که باید تغییرات در این زمینه صورت بگیرد چون ما هم برای این باشگاه زحمت کشیدیم و انتظار زیادی هم نداریم فقط انتظار داریم در کمیته‌ای که از طرف باشگاه انتخاب شده این همه رفیق‌بازی نشود و به نظر این کمیته برای همین تشکیل شده است.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری