اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۷۰
رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: چرا هر سال در نقل و انتقالات سیستم مدیریتی در استقلال ناقص است، به نظر من مقصر این کوتاهی وزارت ورزش است.
۱۷:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی جباری در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار استقلال مقابل العین و شرایط آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات و همچنین اظهارات علی شوری در یکی از روزنامه‌های ورزشی علیه وی صحبت‌های زیر را انجام داد.

از نظر شما آیا استقلال می‌تواند العین را در تهران شکست دهد؟

خوشبختانه استقلال شرایط روحی خوبی دارد و اگر یک مقدار روی بازیکنان سرشناس العین کار شود تیم جوان ما می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید. به نظر من بازیکنان استقلال خیلی باهوش عمل کنند.

از عملکرد استقلال که راضی هستید؟

صد در صد. تیم در نیم‌فصل اول نتایج را خوب شروع نکرد اما در ادامه شکل گرفت و نائب قهرمان شد. منصوریان خوب بوده که تیم را تا به اینجا بالا کشیده و امیدواریم بتوانند با اضافه کردن مهره‌ها شرایط را بهبود ببخشند و در فصل آینده مدعی قهرمانی باشند.

این روزها بازیکنان مختلف ادعا می‌کنند که از استقلال یا پرسپولیس پیشنهاد دارند در حالی که منصوریان دو روز پیش در محل تمرین رسما اعلام کرد بیشتر از 3 بازیکن جذب استقلال نخواهد شد. به نظر شما راهکار مبارزه با تبلیغات غیرواقعی برای بازیکنان چیست؟

این دیگر به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. آنها باید بدانند چگونه با این راهکارها مقابله کنند. معمولا در فصل نقل و انتقالات منصوریان باید بازیکنان مدنظرش را به باشگاه بدهد و آنها هم مذاکره کنند. استقلال و پرسپولیس محبوب هستند و طبیعی است که بازیکنان با اسم این دو باشگاه برای خود تبلیغ کرده و بخواهند برای تیم‌های دیگر رقم بالا ببرند اما از طرفی باید قبول کرد که باشگاه باید با چنین مسئله‌ای مقابله کند و اگر واقعا بازیکنی را نمی‌خواهد رسما اعلام کند تا تیم‌های دیگر رقم سنگینی به بازیکنان که برای خودشان تبلیغات می‌کنند پرداخت نکند.

استقلال این روزها دچار مشکلات مدیریتی است و تعداد نفرات هیأت مدیره و معاونین این باشگاه معقول نیست. از طرفی فصل نقل و انتقالات آغاز شده و به نظر شما چرا طی سال‌های اخیر چنین اتفاقاتی برای این باشگاه درست در فصل نقل و انتقالات می‌افتد.

این موضوع کاملا به وزارت ورزش برمی‌گردد. وقتی وزارت ورزش و جوانان هیأت مدیره باشگاه‌ها را معرفی می‌کنند باید به آنها وظایف‌شان را گوشزد کنند. وقتی دو نفر از هیأت مدیره استقلال به هر دلیلی جدا شده‌اند باید برای آنها بلافاصله جایگزین انتخاب شود. این موضوع را کاملا از چشم وزارت ورزش می‌بینم و خودش یک نوع کوتاهی است. اگر تیم دست اشخاص بود می‌شد به آنها خرده گرفت ولی انتخاب اعضای هیأت مدیره استقلال مدت‌هاست به تعویق افتاده و شاید به خاطر انتخابات این کار را کردند ولی از نظر من هوادار و احساساتش ضربه می‌خورد.

پس شما هم اعتقاد دارید وزارت ورزش باید بلافاصله جایگزین مرحوم پورحیدری و شهاب جهانیان بعد از استعفا را مشخص می‌کرد.

صد در صد. وقتی وزارت ورزش خودش انتخاب کننده افراد است و این کار را انجام نمی‌دهد یعنی کوتاهی می‌کند. ما سال‌های قبل هم چنین مشکلاتی داشتیم. چرا باید بین دو باشگاه تفاوت ایجاد شود. مگر غیر از این است که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید یکسان دیده شوند. هوادار استقلال در فصل نقل و انتقالات نگران تیمش است و وقتی مدیریت باشگاه کامل نیست طبعا تیم هم لطمه می‌بیند. این کوتاهی‌ها از وزارت ورزش است. ما 2 سال پیش هم در یارگیری چنین مشکلاتی داشتیم و در زمان محمود گودرزی این اتفاقات افتاد. چرا هر سال در نقل و انتقالات سیستم مدیریتی در استقلال ناقص است؟ وقتی استقلال و پرسپولیس بازی دارند 100 هزار نفر در ورزشگاه و میلیون‌ها نفر از بیرون این تیم را رصد می‌کنند. پس طبیعی است که باید به این تیم‌ها اهمیت داد. به نظر من وزارت ورزش بین استقلال و پرسپولیس تفاوت قائل است!

ظاهرا امسال شما درخواست کرده بودید که با تعدادی از پیشکسوتان به دیدار وزیر بروید.

همین طور است اما خبری نشد. به خاطر این است که می‌گویم نگاه باید یکسان باشد. زمان وزیر قبل هم همین درخواست را داشتیم و تعجب می‌کنم چرا پیشکسوتان استقلال نمی‌توانند وزیر ورزش را ببینند و با او درد و دل کنند. چطور پرسپولیسی‌ها می‌توانند؟ پس به نظر من شخصی که آنجا نشسته پرسپولیسی است!

امروز علی شوری در یکی از روزنامه‌های ورزشی موضعی علیه شما گرفت و مدعی بود شما یکطرفه در کمیته پیشکسوتان استقلال رفار می‌کنید.

اجازه بدهید من به این موضوع ورود نکنم. هر شخصی آزاد است هر چه دلش می‌خواهد بگوید. شما خودتان دیده‌اید که ما در جریان بازی‌ها از پیشکسوتان تقدیر می‌کنیم و بعضی مواقع هم هزینه ایاب و ذهاب برای آنها تعیین می‌کنیم که این را بگویم شاید بعضا 4 ماه این مبالغ پرداخت نشود. از طرفی تیم‌های پیشکسوتان در رده‌های سنی مختلف داریم و همه را دور هم جمع کرده‌ایم. به نظرم آنهایی که این چیزها را می‌بینند خودشان می‌توانند قاضی باشند و این را هم بگویم من اگر طرف مقابلم کسی باشد که در قواره‌های من باشد در موردش صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین