اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۶۳
پیگیری مسئولان استقلال آنها را به این نتیجه رسانده که دلالی با عنوان مدیربرنامه، بازیکنان را هوایی کرده‌ است.
۱۷:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| استقلال در نیم فصل دوم فصل گذشته نتایج درخشانی با استفاده از بازیکنان جوان خود گرفت، تا جایی که در پایان فصل نایب قهرمان شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه خود صعود کرد. این نتایج باعث شد علیرضا منصوریان خواستار تمدید قرارداد یازده بازیکن خود شود. امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون و ارشیا بابازاده بازیکنانی هستند که قراردادشان این فصل به پایان رسید. منصوریان از بین این نفرات یازده بازیکن را به ترتیب اولویتی که تعیین کرده، می‌خواهد.

باشگاه استقلال امیدوار بود بدون دغدغه‌ قرارداد بازیکنانی که تا سال گذشته خیلی مطرح نبودند، تمدید کند، اما مسائلی باعث شده که تمدید قرارداد آنها به تأخیر بیفتد. برخی از بازیکنان درخواست‌های عجیبی از باشگاه کرده که نمونه‌اش افزایش چند برابری قرارداد است. برخی از بازیکنان هم اعلام کرده‌اند که مسئولان باشگاه باید با مدیربرنامه‌های‌شان جهت تمدید قرارداد صحبت کنند. این پیغام‌ها با تعجب استقلالی‌ها به خصوص منصوریان روبه‌رو شده است. مسئولان باشگاه با پیگیری‌های خود متوجه شدند که پای برخی از دلال‌ها در میان بوده و آنها بازیکنان را هوایی کرده‌‌اند.

ظاهرا یکی از دلال‌ها با برخی از بازیکنان تماس گرفته و به آنها گفته‌اند که نباید به راحتی قراردادشان را تمدید کنند، چرا که ارزش آنها بیشتر از اینهاست و هر تیمی که بخواهند بروند، قرارداد چند برابر استقلال دریافت می‌کنند. بازیکنان جوان هم تحت تأثیر این صحبت‌ها قرار گرفته‌اند و برای تمدید قرارداد خود دست دست می‌کنند. مسئولان استقلال متوجه شده‌اند که این فرد با یکی دو بازیکن مطرح استقلال هم ارتباط گرفته و کاری کرده‌ که بازیکنان مذکور برای تمدید قراردادشان روی خوش نشان ندهند. مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند اگر این شرایط ادامه داشته باشد، قید برخی از بازیکنان را می‌زنند. پیگیری‌های استقلالی‌ها آنها را به این نتیجه رسانده که پای یکی از دلال‌ها در برخی از پرونده‌های بدهی بازیکنان خارجی پیشین استقلال هم دیده شده است.

این حرف‌ها در حالی مطرح شده که گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم از کارهای یکی از این دلال‌ها آشفته هستند و حتی اعلام کرده‌اند مانع حضور او در باشگاه برای مذاکره خواهند شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین