اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۵۷
مدیرعامل باشگاه سایپا به خبر توصیه علی پروین برای انتخاب امیر قلعه نویی واکنش نشان داد و گفت: علی دایی انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا بود.
۱۷:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا درویش درباره شرایط تیم سایپا بعد از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی گفت: قرار شد تا دایی لیست بازیکنان فعلی و مدنظرش را بررسی کند و آنرا به ما گزارش بدهد. تا الان با هیچ بازیکنی برای فصل آینده صحبت نشده و منتظر نظر دایی هستیم.

وی درباره پایان دوران خدمت سربازی محمدرضا اخباری در تراکتورسازی و احتمال تمدید قراردادش با این تیم، گفت: اخباری به سایپا بر می گردد و اینکه می خواهد در تراکتورسازی بماند را فقط از رسانه ها می شنویم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه گفته می شود توصیه علی پروین انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی باشگاه بوده ولی هیات مدیره علی دایی را انتخاب کرده است، تصریح کرد: هر ۵ گزینه هدایت سایپا از دوستان خوب ما هستند ولی اعضای هیات مدیره به این جمعبندی رسیدند که دایی سرمربی باشد.

درویش درباره برنامه آماده سازی سایپا هم گفت: تمرینات ما از اواسط خردادماه آغاز می شود. اعلام آمادگی کردیم که اردوی تیم را در خارج از کشور برگزار کنیم ولی علی دایی گفت به خاطر صرفه جویی اردوهای تیم را در داخل ایران برگزار می کند. بر همین اساس یکی از اردوهای ما در شهر اردبیل خواهد بود ولی درباره دومین اردو هنوز تصمیم نگرفته ایم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت سرپرست تیم سایپا تاکید کرد: نمی دانم چرا اینقدر این موضوع مهم شده است. سرپرست ما اصغر حاجیلو خواهد بود. وقتی با آقای دایی قرارداد بستیم، ایشان سئوال کردند که آیا سرپرست دارید یا در کادری که معرفی می کنم باید سرپرست هم باشد. ما هم اعلام کردیم حاجیلو سرپرست ما است. همچنین ابراهیم صادقی هم سال بعد در کادر فنی سایپا حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان درباره اینکه علی دایی در تیم های گذشته اش با مدیران باشگاه به چالش خورده و آیا نگران ایجاد این چالش در سایپا نیستید؟ گفت: خیر نگران نیستیم. اختلاف نظرهای دایی با باشگاه های سابق به خاطر کمبودهای باشگاه بوده است. ما در سایپا مجموعه کاملی داریم. سعی می کنیم بهترین امکانات را برای دایی فراهم کنیم تا فکر و ذکر سرمربی، روی تیمش باشد نهمسائل دیگر.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین