اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۳۰۰
فیزیوتراپ تیم ملی والبیال ایران گفت: امسال کمتر از هر سال دیگر مصدوم داریم. استراحت یک ماهه و بدنسازی خوب باعث شد تا بازیکنان ریکاور بهتری نسبت به هر سال داشته باشند.
۱۳:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیامک افروزی درباره آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان گفت: متاسفانه تیم ملی تهران را به مقصد مونته نگرو با دو مصدوم ترک کرد. امیر غفور از ناحیه کمر مصدومیت داشت و مجتبی میرزاجانپور نیز با اسپاسم در ناحیه عضلات پشت روبرو بود. خدا رو شکر هر دو بازیکن خیلی زود به تمرینات بازگشتند.

وی تصریح کرد: میرزاجانپور که در شرایط خوب تمرینی بود، الان هم این روند را ادامه می دهد. اما مصدومیت غفور از ناحیه مچ پا که در مسابقات لیگ برتر اتفاق افتاد، یک مقدار این بازیکن را از شرایط تیم عقب انداخت و الان از لحاظ بدنی هنوز کمی از بقیه بازیکنان عقب تر است. البته الان تقریبا مصدومیت کمر وی برطرف شده و مشکل کوچک کشاله رانش هم در چند روز آینده برطرف می شود. امیدواریم با کمک بدنساز تیم این بازیکن تا مسابقات لیگ جهانی به آمادگی صد در صد برسد.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال درباره وضعیت محمد موسوی گفت: موسوی از ناحیه مچ پا مصدومیت داشت که طول درمان یک هفته ای برای این بازیکن تعیین کردیم و قرار شد اگر بعد از چهار روز به درمان پاسخ نداد، ام ار آی گرفته شود که خدا را شکر درمان پاسخ داد و در حال حاضر موسوی مشکلی از ناحیه مچ پا ندارند و بقیه بازیکنان هم الحمدلله همه در شرایط خوبی هستند.

افروزی در مقایسه وضعیت بازیکنان تیم ملی نسبت به سال گذشته از نظر جسمانی گفت: نسب به سال گذشته تیم ایران شرایط خیلی خوبی دارد. سال گذشته این موقع خیلی مصدوم داشتیم، اما الان مصدومیت کمتری داریم.

وی با بیان اینکه مصدومیت دلایل متعددی دارد، گفت: چند فاکتور در این امر موثر است. مهمترین فاکتور خود بازیکنان هستند. البته همه بازیکنان ما خدا را شکر حرفه ای شده اند و رعایت همه جوانب از جمله خواب و تغذیه مناسب را می کنند. یک فاکتور دیگر بدنسازی هست که در این زمینه میسیج مربی بدنساز تیم ملی خیلی خوب عمل کرده و مشکی از این لحاظ نداریم. استراحتی هم که به ملی پوشان داده شد به نظر من به ریکاوری بدن شان کمک کرد. من در این شش، هفت سالی که در خدمت تیم ملی هستم این تنها سالی بود که همچنین استراحت مناسبی برای بازیکنان درنظر رفته شد. هر چه جلوتر هم می رویم بازیکنان حرفه‌ای‌تر می‌شوند و در پیشگیری آسیب دیدگی همه عوامل را رعایت می‌کنند.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال تصریح کرد: کولاکوویج پیش از هر تمرین گزارشی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی و سلامت بازیکنان از من می‌گیرد. یک گزارش کلی هست و اگر کسی مصدوم باشد، به صورت جزئی گزارش به ایشان می‌دهم و در نهایت با همدیگر تصمیم می‌گیریم که این بازیکن تمرین کند یا نه؟ ولی در هر صورت ایشان نظر آخر را نسبت به شرایطی که داریم، می‌دهد.

افروزی در پاسخ به این سوال که کار با کولاکوویچ چطور است؟ گفت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کار خود بی‌نهایت نظم دارند و فوق‌العاده انسان با شخصیتی است. خیلی راضی هستم که کنار همچنین مربی حرفه‌ای کار می‌کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین