اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۲۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با هیچ بازیکنی برای حضور در پرسپولیس صحبت نکردم و منتظر بازگشت عالیشاه و نوراللهی در تیم هستم.
۲۲:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در مورد انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ برتر گفت: متاسفم که برنامه را ندیدم و به خاطر این انتخاب خیلی خوشحالم ولی باید از بازیکنان و کادر فنی‌ام تشکر کنم زیرا بدون آنها کاری نمی‌توانستم بکنم و طبیعی است که این افتخار نصیبم شده است بدون آنها امکان نداشت.

وی در مورد وضعیت مهدی طارمی و جدایی احتمالی او گفت: ایشان بهترین گلزن تیم بوده و آقای گل لیگ است و طبیعی است که خواهان زیاد دارد و باشگاه‌های زیادی دنبالش می‌آیند ولی او با پرسپولیس قرارداد دارد اگر پیشنهادهای جدی برسد این تصمیم مشترک باشگاه و طارمی خواهد بود. بهترین مورد این است که او از خارج پیشنهاد داشته باشد. او در آخرین بازی آسیایی هم سه گل زد و بهترین گلزن لیگ قهرمانان هم هست.

برانکو در مورد اینکه چه توصیه‌ای به طارمی دارند که مثل گذشته دچار مشکل نشود و در انتخابش بهتر عمل کند، اظهار داشت: نصحیتم این است که حرف مربیانش را بیشتر گوش بدهد و اصلی ترین نصحیتم به او این است که کار، کار و کار.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر طارمی دوباره در انتخابش اشتباه کند آیا بازهم او را قبول می‌کند و اینکه دوباره به پرسپولیس برگردد، گفت: او حرفه‌ای است. طبیعی است همیشه این احتمال وجود دارد یک بازیکن در محیط جدیدش نتواند خودش را پیدا کند. مثلا در منچستر یونایتد هم این اتفاق افتاد، این کار است. طارمی هم پارسال کار اشتباهی نکرد به باشگاه آمد و اطلاع داد و رفت همه باید بدانیم این حرفه‌ای گری است و سعی می‌کند بهترین گزینه را برای زندگی ورزشی‌اش انتخاب کند. هیچ تضمینی هم وجود ندارد به محیط جدید و آداب و رسوم و جدید می‌رود. 

وی افزود: مربی بزرگی مثل آرسن ونگر می‌گوید یک بازیکن به 8 تا 10 ماه وقت نیاز دارد که به محیط جدید عادت کند. باشگاه‌ها چنین وقتی را ندارند و بازیکنان هم همین طور. این مسایل پیش می‌آید.

برانکو در مورد اینکه چند بازیکن برای فصل بعد نیاز دارد گفت: در هر خط حداقل یک بازیکن نیاز داریم. دو مدافع، یک یا دو هافبک یک مهاجم نیاز داریم. بخشی از فضای تیم را هم با جوانان پر می‌کنیم که پتانسیلشان را بررسی می‌کنیم. برخی خودشان را زودتر و برخی دیرتر خودشان را پیدا می‌کنند. ربیع‌خواه را برایتان مثال می‌زنم که خیلی‌از او انتقاد می‌کردند اما اکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم است. یا صادق محرمی  و انصاری که از لیگ یک آمدند. ماهینی که دو سال در ملوان بوده است. قانونی در این مورد وجود ندارد. کرمی و علوان زاده هم از لیگ یک آمدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود عالیشاه و نورالهی شاید به تیم برگردند، گفت: آنها بازیکنان ما هستند. عالیشاه کاپیتان دوم ما بوده و طبیعی است که آنها با کیفیت هستند و کاندیدای حضور در تیم ملی هستند و با پرسپولیس قرارداد دارند و منتظر بازگشت شان هستیم. هنوز مشکل نداریم و 18 نفره ما پر نشده است اما بعدا هم تکلیف آنها مشخص می‌شود و بعد از بازگشت از سربازی موقعیت‌های جدید آنها مشخص می‌شوند.

برانکو  در مورد جدایی برخی از بازیکنان مثل بیرانوند و چند بازیکن دیگر گفت: من هم پیشنهاد دارم؛ اما از پیشنهاد تا واقعیت راه زیادی وجود دارد. بازیکنان وظایفی در قبال باشگاه دارند. باید دید پیشنهادها چگونه هستند و مدیر برنامه‌ای حرفی می‌زند اما اینکه گفته شود برای یک بازیکن پیشنهادی هست تا عمل خیلی راه زیادی داریم.

وی در مورد حرف شجاعیان و پیشنهاد پرسپولیس گفت: نامی از بازیکن نمی‌زنم و بعد از بازی با لخویا آنالیز می‌کنیم. من با هیچ بازیکنی صحبت نکردم اما شجاعیان بازیکن خیلی خوب و ملی پوش است.

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلات حل نشده این باشگاه گفت: از من پرسیدند پول گرفتی؟ زیرا در یک سایتی نوشته شده من پول گرفتم اما من گفتم پول نگرفتم تا بازیکنان فکر کنند من پول گرفتم و آنها پول نگرفتند. ثبات مالی برای باشگاه خیلی مهم است. بازیکنان برای پول و خانواده شان بازی می‌کنند. خیلی های آنها از درآمد بازیکنان زندگی‌شان می‌گذرند و انتظار داریم که به زودی پولشان را بگیرند اما خودتان می‌بینید که همه سرحال هستند و به جز کمال همه سالم هستند. کامیابی نیا در بازی با سیاه جامگان مصدوم شد. در بازی با لخویا بازیکن مهمی را از دست دادیم در حالیکه به ما گفته شد ما شل گرفتیم و به سیاه جامگان راه دادیم تمامی سرمربیان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری بگویند آیا جای من بودند چه کاری می‌کردند؟ آیا بازیکنان اصلی را برای مهم‌ترین بازی فصل مان استفاده کنیم یا ریسک کنیم مثل همان اتفاقی که برای کمال بود و او مصدوم شد.

وی در مورد قهرمانی سه سرمربی پرسپولیسی در لیگ و حذفی گفت: قهرمانی تیم پارس جنوبی و  قهرمانی علی دایی در جام حذفی را تبریک می‌گویم زیرا برد نفت موفقیت بزرگی بود تیمی که با این همه مشکل توانست با استحقاق قهرمان شود.

وی درباره اینکه دو آقای گل لیگ برتر و لیگ دسته اول پرسپولیسی بودند گفت: این معنایش این است که پرسپولیس بهترین بازیکنان این فصل را بیرون داده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد جا افتادن مربیان کرواسی در فوتبال ایران گفت: تنها مربیان کروات در بین مربیان خارجی ایران موفق بودند و به نتیجه رسیدند و خیلی حرف‌های دیگر می‌شود زد اما یادآوری می‌کنیم قهرمان امارات دالیچ کرواسی بود در کویت هم تیم قهرمان با مربی کروات بود و خاورمیانه دست مربیان کرواسی است نه مربیان برزیلی، نه آرژانتینی و پرتغالی. من هم فصل گذشته نزدیک قهرمانی بودم. ما همه باهم رفیق هستیم اما رقبای ورزشی هستیم و هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که رفیق و برادرت را ببری، با کرانچار بزرگ شدیم و او بازیکن بهتری نسبت به من بود و یکی از بهترین بازیکنان یوگسلاوی بود و می‌بینید که مربی خوبی است و در جام حذفی و لیگ هم قهرمان شده است.

برانکو در مورد غیبت کمال کامیابی نیا گفت : خوشخبتانه همه بازیکنان سالم هستند  و گزینه بهتر را پیدا خواهیم کرد و لخویا تیم خوبی است بازی با الریان را هم دیدم که تیم بهتری بودند اما در 10 دقیقه پایانی شکست خوردند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین