اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۱۷۵
مدافع برزیلی استقلال ادعا می کند هواداران استقلال به صورت شگفت انگیزی از تیم شان حمایت می کنند.
۱۷:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رابسون جانواریو در گفتگویی متفاوت در مورد حضور یک ساله خود در ایران صحبت های جالبی را به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید.

در مورد حضور یک ساله خود در ایران صحبت کن.

واقعا برای یک خارجی ایران جای فوق العاده ای برای زندگی کردن است. شاید پیش از این که به ایران بیایم از حضور تبلیغ های منفی می شد اما در حضور در کشور شما اتفاق بدی را تجربه نکردم.

از حضور دراستقلال راضی هستی؟

صد درصد. بازیکنان این تیم بسیار با بازیکنان خارجی تیم برخورد خوبی دارن و این موضوع باعث می شود من در این تیم احساس قربت نکنم. من در مدت حضورم دراستقلال خیلی راضی هستم و استقلال واقعا تیم بزرگی است.

سبک بازی در ایران با برزیل چقدر متفاوت است؟

خیلی فرق دارد.در ایران تمام تیم ها فوتبال را روی زمین دنبال می کنند اما در ایران بیشتر حملات روی توپ های بلند شکل می گیرد. ایران با برزیل زمین تا آسمان فرق دارد چراکه در کشور ما بازیکنان تکنیکی بیشتر هستند.

در مورد هواداران استقلال صحبت کن.

هواداران استقلال نمونه کم نظیری از هواداران در دنیا هستند و انرژی مثبتی با خود به ورزشگاه می آورند. آنها در هر بازی ما را سوپرایز می کنند و واقعا نقش مهمی در موفقیت این فصل ما داشتند.

فکر می کنی در بازی با العین هواداران استقلال استادیوم را پر می کنند؟

صد در صد. بازیکنانی که در بازی با الاهلی در طوفان و باد شدید استادیوم را پر کردند، به طور قطع در بازی با العین هم این کار را خواهند کرد.

هواداران ایرانی با برزیلی چقدر متفاوت هستند؟

تقریبا شرایط نزدیک به هم دارند. هردو کشور تماشاگران بسیار پرشوری دارند و این جذابیت بازی ها را بیشتر می کند. من فکر می کنم تماشاگران استقلال خون برزیلی در رگ هایشان دارند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری