اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۴۵
بازیکن سابق استقلال گفت:‌ خیلی دلم روشن است که در تهران آنقدر نتیجه خوبی می‌گیرند که فشار در گرمای امارات کمتر می‌شود
۲۲:۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بهشاد یاورزاده در حاشیه تمرین استقلال در مورد دیدار با العین اظهار داشت: مدت زیادی است که در ایران حضور نداشتم اما همیشه پیگیر تیم محبوبم یعنی استقلال بوده‌ام و در خوشی‌هایش خوشحال بوده‌ام در این بازی آخر هم خیلی مرا هیجان‌زده کرد. مطمئنم این تیم جوانی که منصوریان درست کرده است به نفر وابسته نیست با اینکه نمی‌توان منکر شد بازیکنانی که در ترکیب جا می‌افتند صددرصد نقش کلیدی دارند اما همه بچه‌ها متحد و یکدست هستند.

وی افزود: روحیه‌ای که الان می‌بینم با حمایت هواداران و مردم هیچ‌وقت العین نمی‌تواند از السد مشکل‌سازتر باشد نباید العین را دست کم گرفت خیلی دلم روشن است که در تهران آنقدر نتیجه خوبی می‌گیرند که فشار در گرمای امارات کمتر می‌شود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه به تازگی خداحافظی کرده است در مورد رفتن از فوتبال ایران و بازی در تایلند گفت: اتفاقات زیادی افتاده اما یکی از بزرگترها از من خواستند چیزی نگویم البته صحبتی هم که کردم به جایی نرسیده، به فدراسیون، سازمان لیگ، حراست بابت مسائلی که حاشیه‌ساز بود رفتم اما دستم به جایی نرسید. کسی طرف بازیکن نبود همه طرفدار افرادی بودند که منفعتی برای آنها داشته باشد. بازیکن در فوتبال ما تا زمانی منفعت دارد که در اوج باشد و در کنار او عکس بگیرند و همین؛ به نظر من در زمانی که باید به تعهدات خود عمل کنند و پولش را بدهند این کار را انجام نمی‌دهند حالا چه برسد که از اوج هم خارج شده باشید. هیچ کس در آن شرایط از من حمایت نکرد.

یاورزاده ادامه داد: کسانی که باید کاری می‌کردند نکردند و خیلی سرخورده شدم بعد از مسائلی که به وجود آمد تمام باشگاه‌ها به صورت غیر رسمی زنگ می‌زدند بعد از استقلال و استیل‌آذین بیش از 10-12باشگاه همه می‌گفتند بیا و قرارداد ببند و دوباره به اوج برگرد. اما متأسفانه به همان باشگاه‌ها می‌گفتند که نباید با یاورزاده قرارداد ببندید. این موارد مرا دل‌شکسته کرد و با خودم گفتم در خانه هم نمی‌توانی بنشینی و باید فوتبال را ادامه دهی.

وی در مورد ادامه فوتبالش گفت: هنوز بعد از آن مسائل انرژی داشتم به تایلند رفتم یک مدت هم در میانمار و مالزی بازی کردم. این کشورها را بیشتر برای دل خودم و آن مردمی که دوستم داشتن تا نگویند در 30 سالگی فوتبالش تمام شده است را انتخاب کردم. اما از لحاظ روحی فوتبال من در ایران خیلی وقت پیش تمام شده بود اما به آنجا رفتم تا هم امرار معاش کنم و هم دوست داشتم پدرم مرحومم خوشحال باشد. این 2-3 سال هم به این شکل گذشت و یک مقدار از فوتبال حرفه‌ای دور شدیم. اما باز هم از این جهت خوب شد که این اواخر فوتبالم در جایی بودم که بدقولی و بی‌مهری نمی‌دیدم. در زندگی خصوصی سرک کشیدن نمی‌دیدیم به حرف‌هایشان عمل می‌کردند و احترام می‌گذاشتند. اما به هر حال برای هر فوتبالیستی لیگ ایران یک چیز دیگر است و وقتی از تیم محبوبت دور شوید دیگر آن حس را پیدا نمی‌کنید.

بازیکن سابق استقلال در مورد ادامه برنامه‌هایش گفت: قرار است 2 هفته دیگر برای حضور در کلاس‌های مربیگری به آمریکا بروم با یکی دو باشگاه صحبت کردم تا برای بچه‌های 10-11 ساله کلاس بگذارم و تمرین دهم. اول مربیگری من است و جوان هستم از 15-16 سالگی فوتبال را آغاز کردم حدود 21 سالگی رو آمدم در مربیگری هم همین‌طور است در سال اول مربیگری باید خاکش را بخوریم و یاد بگیریم. هدف کلی‌ام این است به ایران بازگردم و به نحوی به فوتبال ملی و استقلال کمک کنم. اما شاید چند سال باید در آمریکا و اروپا باشم و دوره‌ها را بگذرانم. نسل جدید مربیان مانند منصوریان دیگر کارهای سنتی را برنمی‌دارند. آنها آد‌م‌های امروزی و روشنفکر را می خواهند خوشحالم که این نسل‌ها در فوتبال ما می‌آیند و این می‌توانند برای ما هم دل‌خوشی باشد که راه درست را یاد بگیریم. کاش این دلخوشی باشد اگر ما راه‌مان را درست برویم و مدرک بگیریم جا در فوتبال ایران باشد نه اینکه مثل برخی مربیان سنتی یک فیلترهای خاصی دارند و با چند نفر کار می‌کنند. هدف در 4-5 سال آینده این است که خودم را به فوتبال ایران بازگردانم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری