اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۹۷۴
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته، گفت: نتایج کاراته در باکو، خوب، زشت و غیرقابل پیش بینی بود و نسبت به دوره قبل در رده بندی افت داشتیم.
۱۸:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد صافی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: یک ماه گذشته از سوی فدراسیون سنگاپور دعوت‌نامه‌ای به دست من رسید و برای تمرین دادن تیم ملی بزرگسالان سنگاپور راهی این کشور شدم. در حال حاضر توافقات اولیه برای هدایت تیم ملی این کشور در مسابقات جنوب شرق آسیا صورت گرفت و قرار است به مدت 4 ماه هدایت تیم ملی سنگاپور را بر عهده بگیرم.

وی در ادامه،‌ افزود: در مسابقات جنوب شرق آسیا 10 کشور آسیایی از جمله ویتنام، اندونزی، مالزی، سنگاپور و ... حضور خواهند داشت که فعلاً طبق توافقات دوطرفه به صورت 4 ماه هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده خواهم داشت. آنها با توجه به المپیکی شدن این رشته تمایل زیادی دارند تا تحولات زیادی در کاراته کشورشان ایجاد کنند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته در ادامه صحبت‌های خود، گفت: پس از بازگشت از سنگاپور یک دعوت‌نامه‌ای هم از کشور کانادا داشتم که برای برگزاری چند سمینار آموزشی در ایالت‌های ونکوور،‌ ویکتوریا و ... راهی این کشور شدم. خوشبختانه استقبال خوبی هم از این سمینار شد.

صافی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: همکاری من با کشور سنگاپور آغاز شده است و از هفته آینده برنامه نهایی من شروع خواهد شد. مسابقات نیز در کشور مالزی برگزار می‌شود و مرداد ماه این رقابت آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ملی مردان و کاراته ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را چطور می‌بینید، گفت: خوب، زشت و غیرقابل پیش‌بینی بود. خوب از این لحاظ که بانوان نسبت به دوره قبل از لحاظ عملکرد ارتقا داشتند؛ زشت هم به این دلیل که به هر حال ما به عنوان بهترین تیم دنیا نتوانستیم جایگاه اول و دوم را کسب کنیم؛ غیرقابل پیش‌بینی هم این بود که ورزش آن روی خود را در این بازی‌ها به ما نشان داد. در واقع این بدان معنی بود که در ورزش همیشه به آنچه که می‌خواهیم نمی‌توانیم برسیم این هم از آن اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد عملکرد خوب سجاد گنج‌زاده در بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: گنج‌زاده هم نشان داد هنوز بهترین سنگین‌ وزن دنیا است. در واقع دو مدال طلای مردان و بانوان باعث شد که ما در رده‌بندی افت نکنیم. دوره قبل عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بودیم اما در این دوره یک رده افت داشتیم. البته این اتفاقات در ورزش همیشه رخ داده و باز هم رخ خواهد داد. ما حالا باید به نقاط ضعف و قوتمان دقت کنیم به نظرم نتایجی که در بازی‌های کشورهای اسلامی رقم خورد بهترین اتفاق پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است. ما تا قهرمانی آسیا زمان کمی در پیش داریم، باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. حذف سه نفر از نمایندگان مردان در بازی‌های کشورهای اسلامی زنگ خطری برای کاراته بود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری