اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۹۲۲
اینطور که گفته می‌شود مذاکرات زهیوی با استقلال جدی شده است و بعید نیست که این بازیکن نخستین خرید استقلال در این فصل باشد.
۱۴:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهاجمان تیم‌های الشحانیه و نفت‌تهران مدنظر استقلال برای فصل آینده قرار دارند. علیرضا منصوریان برای تقویت خط حمله تیمش برای فصل آینده نیاز به یک مهاجم دارد، مهاجمی که همانند کاوه رضایی سرعتی و جنگنده باشد. سرمربی استقلال برای این موضوع، دو گزینه مانند سجاد شهباززاده و مهدی رحیم‌زهیوی را در نظر گرفته است. جالب است که هر دو بازیکن قرار بود نیم‌فصل دوم سال گذشته به استقلال بیایند اما محرومیت از نقل و انتقالات باعث شد تا یکی راهی نفت‌تهران شده و دیگری به الشحانیه قطر برود. قرار است گزینه‌های مورد نظر با دقت بررسی شده و مذاکرات با هر دوی آنها انجام شود تا از میان شهباززاده و زهیوی یک بازیکن به استقلال بپیوندد.


اینطور که گفته می‌شود مذاکرات زهیوی با استقلال جدی شده است و بعید نیست که این بازیکن نخستین خرید استقلال در این فصل باشد. با توجه به اینکه خریدهای فصل قبل استقلال چندان خوب نبودند و اکثر آنها برای این تیم کارآیی نداشتند منصوریان برای فصل جاری نسبت به خریدهای خود وسواس بیشتری به خرج می‌دهد و سعی می‌کند بازیکنی را جذب کند که به کار استقلال بیاید.

این درحالی است که از مدت ها پیش بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس هم شنیده می شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری