اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۸۵۵
سرپرست سابق استقلال گفت: از حرف برانکو در مورد رویارویی پرسپولیس و استقلال در آسیا تعجب کردم.
۰۴:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| میرشاد ماجدی در گفت و گویی، در مورد صعود استقلال به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال نتایج خوبی گرفت و صعودش بسیار خوب و موفقیت آمیز بوده اما رسیدن به جمع 8 تیم و سپس 4 تیم برتر قاره آسیا کار سختی است. اگر تیم‌های ایرانی هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند کاملا اتفاقی و بر اثر حادثه خواهد بود نه از روی برنامه‌ریزی دقیق.

وی ادامه داد: درخشش جوانان استقلال خیلی خوب بود اما این توفیقی اجباری برای آبی‌پوشان بود زیرا آنها از جذب بازیکن محروم شده‌ بودند. بازی استقلال با العین هم بسیار دشوار است. العین یکی از منظم‌ترین و با ساختارترین تیم‌های آسیاست. استقلال برای عبور از این تیم باید کار را در ورزشگاه آزادی تمام کند وگرنه در العین امارات کار دشوار خواهد بود.

ماجدی در مورد دربی احتمالی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان که برانکو آن را بزرگترین بازی آسیایی نامید اظهار داشت: از حرف برانکو در مورد دربی آسیایی تعجب کردم چون در فوتبال حرفه‌ای همه چیز مرحله به مرحله و پله به پله پیش می رود. استقلال و پرسپولیس ابتدا باید به فکر حریفان پیش روی خود باشند. استقلال باید از العین بگذرد و پرسپولیس هم باید لخویا را شکست بدهد. این تفکر حرفه‌ای است.

مدیر تیم خونه به خونه در مورد وضعیت این باشگاه گفت: خبری در این خصوص ندارم. سه‌شنبه هم عازم تایلند می‌شوم تا در مسابقات فوتسال این کشور حاضر شوم من مشاور فوتسال تایلند هستم و هر ساله در هر اتفاق فوتسالی در این کشور حضور دارم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین